Mitä hyvää Wille Rydman on tehnyt?
Kommentit (7)
Laittoi jauhojengille jauhot suuhun.
Alisti vasemmistorotat ja näytti kaapin paikan.
Erinomaista vaalityötä olemalla esillä vasemmistolaisessa mediassa vähän väliä. Moni nukkuva äänestää häntä.
Demarikommaripaskasakin se on ainakin saanut aivan apinanraivoihin ja epätoivoon kun ilmoitti että syöpäläisten elätys verovaroista loppuu. Se ketjureaktio (mikä on täysin tiedossa ja odotettu) on kyllä ollut NAUTINGS! -seurattavaa, kun rälssien satraapit ja niitä pönkäävät paskasakit on ollut joka mahdollisessa tuutissa ulisemassa hillotolppansa poistumista JA OIKEISIIN TÖIHIN JOUTUMISTA.
Eikä tätä loiseläjien huudatuksen loppua ole edes vielä nähty!
HYVÄ WILLE!!!! JATKA SAMAA RATAA!!!
muisti kehua 14v tet harjoittelijaa