Käytössäni ei ole yhtään ainuttakaan parkkisovellusta, mitä olen missannut?
Autoilu on muutenkin kallista niin en ymmärrä miksi siitä pitäisi maksaa vielä lisää
Kommentit (5)
Pysäköitkö siis ikinä mihinkään maksullisille paikoille? Jos et, niin et ole menettänyt mitään muuta kuin mahdolisesti aikaa, kun saata joutua kävelemään vähän kauempaa. Ja jos pysäköit maksullisille paikoille ja pystyt maksamaan kolikoilla tai kortilla sopivan summan, niin mikäs siinä. Parkkihalleissa yms. puomitetuilla alueilla toki maksetaan vasta lähtiessä, mutta kadunvarsilla usein joutuu arvioimaan etukäteen meneekö vartti vai tunti ja vartti. Pysäköintisovelluksella kun maksat vain siitä ajasta mitä käytät. Toki ne parkkisovellusfirmat ottavat myös oman palvelumaksunsa, mutta mieluummin itse maksan sen kuin reilusti ylimääräistä kun pitää arvioida tarvittava parkkiaika yläkanttiin.
Luultavasti et ole päässyt pysäköimään kaikille parkkialueille. Ei kai siitä muuta haittaa ole.
Mä en itse käy missään missä joutuu parkkeerauksesta maksamaan ja jos julkisilla ei pääse, ei mulla ole asiaa sinne.
Niin. Metrollakin pääsee.