Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisilla menee hyvin, on rahaa millä mällätä

Vierailija
23.06.2026 |

Kävin suuressa Prismassa, joka oli pullollaan rahaa tuhlaavia ihmisiä.

Suomalaisilla menee todella hyvin, ostoskärryt pullollaan tavaraa, hyvä kun jaksavat kaiken autoonsa kantaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dollarilla päivässä pärjää. Ostaa vaan riisiä 20 kilon säkeissä.

Vierailija
2/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa katselin. Onnellisuus jotenkin näkyy kaikista. Onnellinen, rikas kansa. Sesamöljyn tuoksuinen onnela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha väittää, ettei suomalaisilla ole rahaa, se on pötypuhetta. Näin omin silmin, että ihmisillä on rahaa maksaa ostoksensa.

Vierailija
4/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö suomalaisista on töissä. Osa nauttii myös hyvistä tuista. Hyvä, että rahaa myös käytetään eikä säästetä koko ajan pahan päivän varalle.

Vierailija
5/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla kaikki elävät. Sitä kumartvat kaikki: paavista keppikerjäläiseen.

Vierailija
6/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ettei rahat muka riitä, K-Citymarketin kassalla kyllä näkee, ettei asiakkaiden kädet riitä ostoksien kantamiseen. Luulisi vähemmälläkin pärjäävän. Mahtaa paljon mennä bio-jätteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten ostovoima on joka tapauksessa surkea. Monissa muissa maissa, alkaen Ruotsista ja Norjasta, kylvetään rahassa meikäläisiin verrattuna. Kaikki on suhteellista.

Vierailija
8/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha väittää, ettei suomalaisilla ole rahaa, se on pötypuhetta. Näin omin silmin, että ihmisillä on rahaa maksaa ostoksensa.

Onko käynyt mielessä että, ne jotka ovat töissä, niin heillä on myös varaa kuluttaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja saan kyllä ostettua kaiken tarpeellisen ja rahaa jää myös säästöön. Onko se sitten mälläämistä, en tiedä eikä kiinnostakkaan.

Vierailija
10/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon ihmisiä joilla rahaa on enemmän kuin tarpeeksi. Sitten on paljon myös niitä joilla rahaa ei juurikaan ole. Suomessa on valtavat tuloerot. Jo köyhien/lähes köyhien ja keskituloisten välillä on valtava ero. Siitä kun vielä mennään eteenpäin niin erot kasvavat massiivisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvi autoon kantaa, kärryllä pääsee autoon asti. Mä olen toisin aina olettanut että prismassa kärryt on pullollaan jotta niillä kamppeillä suurperhe pärjää viikon eikä tarvi joka päivä kaupassa kierrellä.

Vierailija
12/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla turha tulla sanoon, että Suomessa on köyhiä ihmisiä, jopa Lidlissä tuulipuku ihmiset ostavat ahneuden vimmassa yhtä ja toista kasseihinsa, vaikka tuskin sitä kaikkea voivat ehtii edes syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi