Onko isompi parempi?
Kommentit (9)
Tiettyyn rajaan asti paksumpi on parempi. Pitkä satuttaa.
Koolla on väliä, mutta ei niin paljoa, kuin miehet tuntuvan ajattelevan. Keskivertokalulla pärjää ihan hyvin ja esim 15-16cm on jo erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Tiettyyn rajaan asti paksumpi on parempi. Pitkä satuttaa.
Sopivan kokoinen kalu täyttää paikat ihanasti.
jos yksi nyrkki uppoaa, se on vielä sopivasti. kahden nyrkin riemurööri alkaa olemaan jo liian iso. Siksi välttelen yli kolmekymppisiä naisia.
Kaksi kättä on vielä ihan OK mutta jos mahtuu taputtamaan niin sitten mamman pitää hakea petiseuransa Gambiasta.
Kalulle annetaan liikaa painoarvoa, kädet ovat ne jotka tuovat enemmän nautintoa. Paitsi miehelle itselleen, ehkä.
Ei se mene noin, vaikka tiukassa istuu luulo.