Lue keskustelun säännöt.
Juhannuskokko
23.06.2026 |
Muistan lapsuudestani, kuinka kylämme suurta kokoa miehet rakensivat lautan päälle. Puut aseteltiin mallikkaasti eli kokon oli oltava myöskin hyvännäköinen. Sen jälkeen en ole kokoilla käynyt. Nykyään kokot taitavat järjestään olla erikokoisia risukasoja, vai mitä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla