Matkailua suitsitaan massavaikuttamisella
Kuumuus uhkat, älä matkusta tänne! Jne..
Uusin lööppi:
Karmea uhka ui Välimerelle: Puree irti ihmisten sormia ja varpaita
Kommentit (6)
Lampaiden on pakko päästä tuhansien kilometrien päähän nauttimaan samasta auringosta, joka kotimaassaankin paistaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta normaalijärkisen ihmisen matkailuun millään tavoin.
Se on totta, mutta miten paljon meillä onkaan ihmisiä jotka eivät täytä tätä kriteeriä.
Vierailija kirjoitti:
Lampaiden on pakko päästä tuhansien kilometrien päähän nauttimaan samasta auringosta, joka kotimaassaankin paistaa 😂
Matkailen kyllä monen muunkin asian vuoksi 🤔
Aurinkokin paistaa, vaik ei sitä näy...
Vien 1000 kertaa enemmän rahani ulkomaille kun tuhlaan ne konkurssi kypsään suomeen
Vierailija kirjoitti:
Lampaiden on pakko päästä tuhansien kilometrien päähän nauttimaan samasta auringosta, joka kotimaassaankin paistaa 😂
Köyhän sääliön on pakko laittaa typeriä huble brageja kun ei tule ikinä olemaan varaa itsellään lähteä matkoille.
Ei vaikuta normaalijärkisen ihmisen matkailuun millään tavoin.