Lue keskustelun säännöt.
Miehenä en ole varma, kumpaanko haluaisin törmätä metsässä
22.06.2026 |
Karhuun vai ampiaisparveen. Viimeksi törmäsin ampiaisiin. Onneksi pystyn juoksemaan lujaa kantamukset selässä.
Kommentit (4)
Pitääkö tätä nyt jankuttaa taas koko päivä? 🙄
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tätä nyt jankuttaa taas koko päivä? 🙄
Ei ole ampiaisista jankutettu vielä.
Bulgariassa juuri akkakarhu teki pienet Bangarangat sikamiehelle - löytyi kuolleena. Joten ampiaiset mielummin.
No molemmat kyllä voittaa naisen kohtaamisen metsässä. Voi tulla vaikka kirveestä päähän.