Uskomatonta miten pelottavaa on lähestyä naisia
Miten sitä voikaan mennä kakka totaalisesti pöksyyn kun pitäisi joko mennä juttelemaan vieraalle naiselle, tai ilmaista tunteensa jotain naista kohtaan. Ihan uskomatonta, pahinta mitä siinäkin voisi tapahtua on tylyt pakit tyyliin "painu vtuun!" Tai öyhöttävän poikaystävän ilmestyminen nurkan takaa. Silti se on jotenkin liian iso kynnys ylittää. No pelkuri kun on niin yksinjääminenhän se on kohtalona, ja eipä sitä varmaan ole edes valmis pariutumaan vielä kun ei uskalla mitään tehdä.
Kommentit (18)
Vedä kunnon kännit ja löydä eläin itsestäsi. Muutaman litsarin ja kohteen poikaystävän nyrkiniskun jälkeen 'Painu v...uun!' tuntuu melkein välittämiseltä. Herra kohtelias herra joka tulee nyökkimään neideille selvinpäin ei ole toimiva konsepti, vaikka naiset itselleen ja muille muuta valehtelevat.
Ei ole itsellä ongelmaa tervehtiä ja jutella tuntemattoman naisen kanssa. Tunteitten sanominen on eri asia jos niitä kehkeytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vedä kunnon kännit ja löydä eläin itsestäsi. Muutaman litsarin ja kohteen poikaystävän nyrkiniskun jälkeen 'Painu v...uun!' tuntuu melkein välittämiseltä. Herra kohtelias herra joka tulee nyökkimään neideille selvinpäin ei ole toimiva konsepti, vaikka naiset itselleen ja muille muuta valehtelevat.
Omista homofantasioistasi sinä kerrot
1. Naista lähestytään samoin kuin miestä. Eli ei luimistelken eikä röyhkeästi. Naisetkin osaa vetää turpaan ja puukottaa, muista se.
2. Tunteista ei ikinä löpistä tuntemattomille
3. Ei sulla ole kavereita ollenkaan. Mikä vika sussa on?
Et varmaan ole edes töissä. Miten se olis sulta onnistunut kun et osaa tervehtiä?
Tollanen pillunkuvat silmissä möllöttävä mörkö saa sumutetta.
Komea setä sanoo moi rohkeasti tädille. Lenkkitiellä.
Hanki jokin harrastus. Ole siinä kohtuullisen hyvä tai pyydä neuvoa niiltä naisilta. Siinä se tutustuminen käy itsestään, kun on yhteinen kiinnostuksen kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä kunnon kännit ja löydä eläin itsestäsi. Muutaman litsarin ja kohteen poikaystävän nyrkiniskun jälkeen 'Painu v...uun!' tuntuu melkein välittämiseltä. Herra kohtelias herra joka tulee nyökkimään neideille selvinpäin ei ole toimiva konsepti, vaikka naiset itselleen ja muille muuta valehtelevat.
Omista homofantasioistasi sinä kerrot
Kaverin pitää nyt saada itsensä liikkeelle. Pillun puutteesta inisevä aikamiespoika on haluttavuuden nollapisteen ytimessâ.
Alkoholi on edelleenkin Suomen menestynein parisuhdekonsultti, pidit siitä tosiasiasta tai et.
Metoo-syyte on iso riski jos puhuu vahingossa väärälle naiselle. Työpaikalla voi myös saada hr-osaston peräänsä jos nainen valittaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole edes töissä. Miten se olis sulta onnistunut kun et osaa tervehtiä?
Kyllä mä töissä olen. Ja osaan tervehtiäkin, mutta siihenpä se jääkin
Koitahan nyt hiukan löytää rentoa hurmaajaa itsestäsi. Ei se ole niin vakavaa, jos tulee välillä takapakkia.
Mikä on paras puolesi omasta mielestäsi? Tai mistä asiasta joku on sinua kehunut? Sitä hyödynnä.
"pakit tyyliin "painu vtuun!" Tai öyhöttävän poikaystävän ilmestyminen nurkan takaa."
No nuo molemmat on koettu, ja pinperoa on saatu kuitenkin lopulta molemmanlaisissakin tapauksissa, kun olen supliikki- ja huumor- ja panomiehiä, ja naiset tykkää. Ja pakkien saaminenkin silloin tällöin kuuluu kuvioon eikä siitä pidä ottaa itseensä vaan uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras puolesi omasta mielestäsi? Tai mistä asiasta joku on sinua kehunut? Sitä hyödynnä.
Ei mua varmaan ole kukaan koskaan pahemmin kehunut. Enkä koe olevani oikeasti hyvä oikein missään, olen parhaimmillanikin aika keskivertoa monessa asiassa. Joskus olen saanut kehuja kirjoittamisestani, mutta siitä nyt ei suurta iloa ole jos naisia pitää lähestyä
Vierailija kirjoitti:
"pakit tyyliin "painu vtuun!" Tai öyhöttävän poikaystävän ilmestyminen nurkan takaa."
No nuo molemmat on koettu, ja pinperoa on saatu kuitenkin lopulta molemmanlaisissakin tapauksissa, kun olen supliikki- ja huumor- ja panomiehiä, ja naiset tykkää. Ja pakkien saaminenkin silloin tällöin kuuluu kuvioon eikä siitä pidä ottaa itseensä vaan uutta matoa koukkuun.
Ollapa itsekin supliikkikaveri, joka handlaa tilanteen kuin tilanteen. Jos jotai hyvää voi itsestään sanoa niin saan sentään naiset nauramaan aika vaivattomasti, mutta se onkin toinen asia, että nauravatko ne jutuilleni vai minulle. Ja siihen pisteeseen, että alan naisia naurattamaan menee niin kauan, että olen jo syvällä friendzonella.
Homona on helppoa kun tietää vaan mistä hakea.