Lue keskustelun säännöt.
Säästää paljon aikaa siivoukselta kun ei sotke
22.06.2026 |
Yksinkertainen asia mutta ei ole kaikille, näkee esim sellaista että jääkaapin ovi on ihan möhnässä meillä se on aina puhdas. Samoin pöydät ja lattiat, ei niihin ole pakko tiputella koko ajan jotain ja jos tippuu niin se pyyhitään saman tien pois!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Totta. Itse en jaksaisi sellaista, että tarvii huhkia ja jynssätä paikkoja olan takaa, kun on ensin viikko eletty hälläväliä-tyylillä. Tiedän tämmöisiä, jotka ei tee mitään arkena ja sitten puunaavaat hullun tavalla työviikon jälkeen Huh.