Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ollut paljon keskustelua tuoksuista. Kysyn arvon

Vierailija
22.06.2026 |

Aaveeläisiltä mielipiteitä. Olin töissä homeisessa rakennuksessa. Oireilin paljon ja olin joka toinen viikko kuumessa. Poskiontelotulehduksia usein. Oireet helpottivat kun lähdin siitä paikasta. Yliherkkyys hajusteille jäi. Moneen vuoteen en kestänyt hajuvesia tai muita keinotekoisia hajusteita. Nyt olen viimein kuntoutunut ja alkanut sietää mietoja ja raikkaita tuoksuja ympärillä. Haluaisin kokeilla varovasti jotain itseeni suihkautettavaa tuoksua. Ehdotuksia raikkaisiin ns vesituoksuihin, hyvin kevyesti tuoksuviin? Parfyymi ei ehkä ole hyvä heti mutta joku vartalosuihke tai sen sellainen. Tykkään tuoksuista ja nyt vähän innostaa jos pääsisin liiasta herkkyydestä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä