Jos verotus kohdennettaisiin vain valitsemiisi kohteisiin, mitä veroa et maksaisi enää?
-Yle-vero
-Kirkosta jo erosinkin sen liberaaliuden takia
-Sukupuolentutkimus ja naistutkimus
-Muu hömppätutkimus "Toiseuden diskurssi uuden ajan murroksessa 54-63 vuotiaiden pölynimurikauppiaiden joukossa"
-Seta ry omine alajaostoineen ja Pride
-Opetushallituksen tukeminen
-Kaikki aborttiin liittyvä
-viihdemusiikin starat pärjätkööt ilman
Kommentit (13)
Autoilun verotuksen puolittaisin ainakin. Suurin osa autoilijoiden veroista menee muihin kohteisiin kuin liikenteeseen liittyvään. Miksi autoilijoiden pitää maksaa niin korkeita veroja vain, koska se on helppo lypsylehmä poliitikoille.
Puolustusvoimilla on täysin piikki auki ja sinne työnnetään täysin absurdeja summia velkarahaa. Esikunnissa on myös täydellisiä suojatyöpaikkoja, ihmisillä ei ole vuosikymmeniin mitään oikeaa tekemistä - ehkä nuorena ollaan oltu muutama vuosi kouluttajana.
Vierailija kirjoitti:
Mä en maksa yle-veroa, tosin voisin sitä maksaa koska on tarpeellinen. Kirkkoon en ole kuulunut ikinä. Kannatan sekä aborttia että esim. setaa, mielenterveysjärjestöjä, ovat tarpeellisia vaikka eivät omaa elämää kosketa. Mun verorahoilla saa rauhassa tukea luonnon- ja eläinsuojelua, ja myös ihmisten suojelua. Yrityksille ja puolueille ei sentin latia, eikä eduskunnan palkkionkorotuksiin.
Miten yle-veroa voi olla maksamatta? Pienet tulot, vai mistä syystä?
Ansiotulovero. Sitä en tosin ole nytkään maksanut varmaan kymmeneen vuoteen.
Lisäksi pääomatulovero.
Ap:lla meni nyt sekaisin verot ja niiden käyttökohteet.
ALV ja kiinteistövero. Kaksi aivan järjetöntä veroa joilla tapetaan sekä paikallinen kuluttaminen että omistaminen. Hyvänä kolmosena tulee virvoitusjuomavero jonka ansiosta vesipullo maksaa enemmän kuin Coca-cola.
Vierailija kirjoitti:
Puolustusvoimilla on täysin piikki auki ja sinne työnnetään täysin absurdeja summia velkarahaa. Esikunnissa on myös täydellisiä suojatyöpaikkoja, ihmisillä ei ole vuosikymmeniin mitään oikeaa tekemistä - ehkä nuorena ollaan oltu muutama vuosi kouluttajana.
Saunakaverit ei tykkää susta ja siinä sitten olla möllötät majurina pari vuosikymmentä. Eläkkeelle pääsyn kynnyksellä ylennetään everstiluutnantiksi. 20 vuoden päästä eläkkeellä reservin everstiksi, jos et sitä ennen ole dokannut itseäsi hautaan.
No ainakin tänne maahan tukien perässä muutaneilta kaikki tuet ja muut palvelut pois. Oma kansa ensin
Perintövero. Sen olisin valmis pudottamaan kokonaan pois, jopa muilla veroilla kompensoiden, jos vain saisimme pois tämän idiotismin, jossa suku ei voi edes surra rauhassa kun valtio jo tulee rosvoamaan kuolinpesän ja aiheuttamaan sukulaisille maksuhäiriömerkintöjä. Moraalittomin vero kaikista. Maksaisin jopa bensasta lisää veroa jos tuon saisi pois.
Työkkärivirkailijoiden tilalle koirat. Se olisi kaikille helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Työkkärivirkailijoiden tilalle koirat. Se olisi kaikille helpompaa.
Eikä, mä inhoan koiria ja inhoan työttömiä!
Molemmat on haisevia, kuolaavia paskahousuja
Mä en maksa yle-veroa, tosin voisin sitä maksaa koska on tarpeellinen. Kirkkoon en ole kuulunut ikinä. Kannatan sekä aborttia että esim. setaa, mielenterveysjärjestöjä, ovat tarpeellisia vaikka eivät omaa elämää kosketa. Mun verorahoilla saa rauhassa tukea luonnon- ja eläinsuojelua, ja myös ihmisten suojelua. Yrityksille ja puolueille ei sentin latia, eikä eduskunnan palkkionkorotuksiin.