Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllähän Suomessa on toukat säädökset rakentamisessa

Vierailija
22.06.2026 |

Sekä paperilla valvontaa. Käytännössä valvonta on monin paikoin lähes olematonta ja säännöksistä fuskataan. Paljon riippuu siitä kuka rakentaa ja kuka suunnittelee, miten valvotaan. Toisilta vaaditaan tarkasti, toiset, ts. kaverit saa tehdä mitä lystää ja katsotaan läpi sormien. Sitten kun vahinko sattuu sanotaan että on tarkastettu, vaikka käytännössä on lyöty leima paperiin kun on piipahdettu paikalla juttelemassa mukavia. Tämä ei ole oman mielikuvituksen tuotetta vaan konkareilta kuultu. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.  Ei ole toukkien vika.

Vierailija
2/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet yritykset ei voi tehdä sutta ja sekundaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hattulan kunnassa oli kuin kuvasit 10v sitten kyllä nyt määräykset ovat kaikille samat . sinun oman rak valvojan olisi pitänyt valvoa . miksi syytät kuntaa..

Vierailija
4/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro miten kunta voi auttaa sinua mikä on mielestäsi mennyt pieleen.

Vierailija
5/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se meno aika kotiloitunutta, täytyy myöntää.

Vierailija
6/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperitoukkia, turkiskuoriaisen toukkia ja sokeritoukkia. Yöks!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi