Lue keskustelun säännöt.
Lähetätkö etelän lomareissulta kortin työpaikallesi?
22.06.2026 |
Minä laitan ja kerron siinä minkälaisia säitä on ollut. Plus että on syöty ja juotu hyvin.
Kommentit (6)
Lomalla ei töitä, työpaikkaa tai työkavereita mietitä. Loma on loma. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sellainen pikkutuhma kortti jossa on tissit ja joku hassu teksti.
Eikö se vielä ole siellä kreikassa?
En, mutta työpaikan whats app ryhmään saatan laittaa kuvan.
80-luku meni jo hei..