Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko poikani uusi avovaimo käki?

Vierailija
22.06.2026 |

Hän erosi puolisostaan pari vuotta sitten. Liitosta syntyi kaksi lasta, joiden vanhemmuus on jaettu viikko-viikko-periaatteella. Poikani on seurustellut nyt vajaan vuoden toisen naisen kanssa, joka on myöskin eronnut ja jolla on kolme alaikäistä lasta. Hän muutti maaliskuun alussa lapsineen poikani omakotitaloon. Nainen on alkanut pikku hiljaa kalustaa taloa ns. oman makunsa mukaan. Jos hänelle ehdottaa, kelpaisiko hänelle sellainen ja sellainen esine tai huonekalu, hän vastaa aina, että tänne ei mahdu. Lapsenlasteni valokuvat on poistettu seiniltä, samoin meidän hääkuvamme. Kun pojan lasten viikko isänsä luona alkaa, heidät molemmat majoitetaan talon pienimpään huoneeseen. Naisen lapsilla on jokaisella oma huone. Poikani lyhentää talolainoja yksin, nainen maksaa ruoan. Lapsenlapsieni välit äitipuoleen ovat sikäli haastavat, että tämä käskee ja komentaa heitä paljon enemmän kuin omia lapsiaan. Minua on alkanut epäilyttää, että hän on alkanut yrittää savustaa heitä ulos isänsä elämästä. Hän puhuu heistä usein hyvin vähättelevästi ja jos jotakin vähemmän toivottua on tapahtunut, syy on lähes poikkeuksetta heissä. En väitä, että lapsenlapseni olisivat pulmusia, mutta jotenkin vaan tuntuu tosiaan siltä, että siellä ei toimita tasapuolisesti. En kai voi muuta kuin antaa asian olla. Poikani on itse valinnut itselleen tämän naisen, ja avioerossa oli molemmissa osapuolissa omat syynsä, joskaan ei alkoholi, eivätkä kolmannet pyörät. Sitä vaan toivoisi, että tällaista ei tapahtuisi enää vuonna 2026.

 


 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lässynlässyn lää. 

Vierailija
2/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi taitaa olla onneton nyhverö. Antaa uuden naisen määrätä kaikesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheellinen vertaus. Jos pojan avovaimo olisi käki niin ne lapset olisi ihan jonkun muun kotona kasvatettavana. 

Vierailija
4/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänelle ehdottaa, kelpaisiko hänelle sellainen ja sellainen esine tai huonekalu, hän vastaa aina, että tänne ei mahdu. 

Miksi ehdotat, että toine ottaisi kotiinsa jotain sellaista, mitä sinä haluaisit? Ei se sinun kotisi ole.

Lapsenlasteni valokuvat on poistettu seiniltä, samoin meidän hääkuvamme. Ym. Ym.

Koska se ei ole sinun kotisi.

Vierailija
5/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Porvoossa sattuu ja tapahtuu. 

Vierailija
6/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän lienee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kaiken pahan alku ja juuri kun uusi akka (sorry rouvat) alkaa kantamaan tavaroitaan ja tuo vielä lapset mukanaan. Olisi vaan käynnyt silloin viikonloppuna kun pojan lapset ovat äidillään hoidattamassa piparin höylyyn kuntoon. Varmaan pääsi muuttamaan jostakin kunnan / kaupungin vuokra-asunnosta okt:n.  

Vierailija
8/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä kuulosta.

Miksi poikasi on tuollainen vätys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi hankki omakotitaloonsa siivoojan.

Vierailija
10/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sinun pitäisi päättää poikasi kodin sisustuksesta, eikä sen joka siellä asuu? Tottakai pojasta tulee alistuva tossueläin, jos vanhempi on tuollainen päsmäri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi taitaa olla onneton nyhverö. Antaa uuden naisen määrätä kaikesta!

Tämä!

Vierailija
12/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun hääkuva ja huonekalutko siellä pitäisi olla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sotkeudut poikasi elämään? Ei kai kukaan halua, että anoppi tulee ehdottelemaan sisustusratkaisuja.  Ja kenellä on kodissaan esillä vanhempiensa hääkuva? 

Vierailija
14/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatit pojastasi polygamisen seksiaddiktin. Sitä niittää mitä kylvää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on oma linna jonka seinälle laitat oman hääkuvasi ja poikasi elää puolisoineen linnassasi niin silloin on perusteltua pyytää sinun kuvasi säilyttämistä seinällä. Jos sen sijaan yrität ujuttaa itseäsi toisen omistaman linnan seinälle, niin SINÄ olet se käki arvon sekopää :D

Vierailija
16/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi ei ole enää nössö

Vierailija
17/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä sotkeudut poikasi elämään? Ei kai kukaan halua, että anoppi tulee ehdottelemaan sisustusratkaisuja.  Ja kenellä on kodissaan esillä vanhempiensa hääkuva? 

Kenellä vaan. 

Vierailija
18/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä sotkeudut poikasi elämään? Ei kai kukaan halua, että anoppi tulee ehdottelemaan sisustusratkaisuja.  Ja kenellä on kodissaan esillä vanhempiensa hääkuva? 

Kenellä vaan. 

Oma hääkuva on joillakin. Vanhempien kuvia ehkä jossain albumissa jos sitäkään. Itsellä en omista yhtäkään fyysistä valokuvaa ja digitaalisetkin karsin alle sataan aikanaan.

Vierailija
19/19 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se on käki. Ei muuta kuin koppiin seinälle huutamaan tasatunnit. Kukkuu! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän