Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Musiikissa näkyy sateenkaarivallankumous"

Vierailija
22.06.2026 |

Näin kertoo Hesari. 

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000012079685.html

Miten se näkyy? Eivätkö rakkauslaulut ole rakkauslauluja kuten ennenkin? Tai miten se nyt sitten näkyy? Pitäisikö sen näkyä? Vai onko se nyt taas niin, että businessoletetut käärivät tällä tauhkalla nyt fyffeä, kun aihe on kuuma?

Eikö kuka tahansa saa laulaa kohta enää mistään? Vai mistä on  kyse? Pyrkiikö vahemmistö nousemaan enemmistön ohi vai ajaako tämä tasa-arvoa. Omituinen otsikko lehdessä kuitenkin. Maksumuuri nosti esiin vain kysymyksiä.

"Ihmisten edessä" oli aikanaan hyvä  listabiisi ja on edelleenkin kuunneltava. En nähnyt siinä vallankumousta ja tuskin sitä haettiinkaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se uutisoiminen on sitä vallankumousta. Nykyinen poppimusiikki ja tuommoiset eivät jää mieleen. Kertakäyttöistä tavaraa on radiossa suurimmalta osin kuunneltava nykyään. On tosin varmaan ollut aina.

Vierailija
2/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin toimittelijat taitavat olla juuri teini-iän ohittaneita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollut enemmän vuosituhannen alkua, kun kaikki naisartistit julkaisivat biisejä naisten välisistä sutinoista. Ei se enää myy samalla tavalla. 

Vierailija
4/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun niiden täytyy keinotekoisesti tehdä homojuttuja mediaan. 

Vierailija
5/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kuullut tai ei ole korvaan sattunut. Lööppiotsikot ne asiaa nostavat esiin. Rakkaudesta ja särkyneistä sydämistä ja rikkoutuneista parisuhteista on kappale jos toinenkin kyhätty.

 

I woke up this morning and my fish was dead

Yeah I woke this morning, can't get outta my bed

Oh Lord why this pain burns so bad in my head

Vierailija
6/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go woke go broke!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole kuullut tai ei ole korvaan sattunut. Lööppiotsikot ne asiaa nostavat esiin. Rakkaudesta ja särkyneistä sydämistä ja rikkoutuneista parisuhteista on kappale jos toinenkin kyhätty.

 

I woke up this morning and my fish was dead

Yeah I woke this morning, can't get outta my bed

Oh Lord why this pain burns so bad in my head

Joo eikä rakkauslauluissa aina edes mainita sukupuolta tai jotain olettamusta. Tarkoitan siis, että kuka tahansa oletettu voi laulaa sitä ja muut oletetut voivat olettaa mitä olettavat. Eikä tuommoisesta tohista. Ihme vallankumous tähänkin pitänyt saada. Koskiko tuo juttu siis tämmöistä vai jotain muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän