Naisasialiitto Unioni vaatii, että pakottava kontrolli on kriminalisoitava mahdollisimman pian
"Pakottava kontrolli tarkoittaa vakavaa, pitkäkestoista henkistä väkivaltaa, jossa toinen, yleensä perheenjäsen, esimerkiksi vanhempi tai puoliso, päättää toisen ihmisen puolesta hänen asioistaan. Pakottava kontrolli voi sisältää eristämistä, vapauden rajoittamista, taloudellista sekä psykologista kontrollia ja uhkailua." - https://naisunioni.fi/naisasialiitto-unionin-kevatkokouskannanotto-pakottava-kontrolli-kriminalisoitava/
Kommentit (19)
Mutta naisten mutilointi on ookoo, koska sitä tekevät kultamussukat.
Siis, kun mies ilmoittaa vaimolle että liitto päätyy jos pihtaaminen jatkuu, se onkin rikos jonka perusteella miehelle luetaan vankeusrangaistus samalla nuijitaan miehen maksettavaksi jättipotti korvauksina vaimolle.
Siis naiset haluavat kriminalisoida oman pääasiallisen kommunikaatiotapansa? Ennenkuulumatonta mutta kannatan! Mihin nimi laitetaan?
Koska ne järjestävät miekkarit afganistanin naisten huonon aseman vuoksi?
Kuinka vaatia islamin kriminalisoimista sanomatta sitä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta naisten mutilointi on ookoo, koska sitä tekevät kultamussukat.
Hys hys hys...
Vierailija kirjoitti:
Siis, kun mies ilmoittaa vaimolle että liitto päätyy jos pihtaaminen jatkuu, se onkin rikos jonka perusteella miehelle luetaan vankeusrangaistus samalla nuijitaan miehen maksettavaksi jättipotti korvauksina vaimolle.
Kaikki on mahdollista woke-maailmassa...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaatia islamin kriminalisoimista sanomatta sitä suoraan.
Huivi-aspekti on vain troijanhevonen tässä, siis tavanomaista feministien strategiaa, ottavat jonkin sanan taikka aiheen jonka tarkoitusta tai määritelmää sitten laajentavat sanahelinän avulla.
Tuo sisällysluettelo on sitä, miten varsinkin vanhemmissa ikäryhmissä mies on kohdellut vaimoaan. Luulen, että monikin vähintään x-sukupolven edustaja voi sanoa vanhempiensa kohdalla pitäneen paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sisällysluettelo on sitä, miten varsinkin vanhemmissa ikäryhmissä mies on kohdellut vaimoaan. Luulen, että monikin vähintään x-sukupolven edustaja voi sanoa vanhempiensa kohdalla pitäneen paikkansa.
Pari sukupolvea sitten nainen ei vielä saanut omistaa mitään, ei omia lapsiaan, rahojaan, eikä mitään. Kulttuurissamme on inhottava naisia väheksyvä asennejäänne. Boomerit perivät vanhempansa hyvin valikoivasti: perinmön sai vain vanhin poika, tytöille aina vain rippeet. Edelleen joillain miehillä on taipumus pomottaa ja käskyttää naista: et lähde ulos tai heitän kaikki vaatteesi ja tavarasi ovesta pihalle. Etkä ota eroa tai teen elämäsi helvetiksi. Todella moni nainen saa elää pelossa.
Ai ai, siinä tapauksessa naisten päät olisi ns. pölkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ai ai, siinä tapauksessa naisten päät olisi ns. pölkyllä.
Ei, kyllä nainen on aina fyysisesti alisteinen miehelle. Vanha totuus:
Miehet pelkäävät että nainen nauraa hänelle. Naiset taas pelkäävät että mies tappaa heidät.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sisällysluettelo on sitä, miten varsinkin vanhemmissa ikäryhmissä mies on kohdellut vaimoaan. Luulen, että monikin vähintään x-sukupolven edustaja voi sanoa vanhempiensa kohdalla pitäneen paikkansa.
Siis tarkoitat, että miten vaimo on kohdellut miestään? Eipä tuo kyllä ole muuttunut.
Tämä on erinomaisen kannatettava ehdotus. Nyt joutuvatkin parisuhteissa olevat heteronaiset ongelmiin.
Entäs vaimo määräilemässä miestään? 😄😄
Kyllä tottelemattoman akan kohtuullinen kurittaminen pitää olla edelleen sallittua.
Kehitysmaalaisten perhemuoto on siis kielletty pian Suomessa!