Lue keskustelun säännöt.
Lapselle ja nuorellehan aikuinen näyttäytyy aivan tyhmältä dorkalta kuka ei tajua mistää mitää vaan se lapsi tajuaa kaiken ja se on fiksuin
22.06.2026 |
Tää sama näky on yhteiskunnassa kokoajan esillä, mut nää ihmiset on nyt vaan "aikuisia" vauvoja. Jos sä itse olet suht älykäs ja sulla on ratkaisukykyä asioihin ja sä osaat vähän hahmottaa missä mennää oikeasti, niin nää haukkuu sut ihan lyttyy kaikessa, sä et tiedä mistää mitää vaa nyt sä oletkin se huuhaa tyyppi ja se apinalauma eli ne lapset on niitä kaikkitietäväisiä. Eiks oo aika tutun kuulosta? Ikä ei merkkaa mitään ihmisen henkisessä kehityksessä, se on enemmän ihmisen sisäiset asiat mitkä sen tekee jos tekee.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla