Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä ootte Mannisten/Ritaki tavasta kasvattaa lastaan? Esim nyrkkeilyvideo
22.06.2026 |
En tiedä miksi ärsyttävät minua. Ehkä tuo huonojen tapojen opettaminen. Usein huonoa käytöstä kuvaavat. Kiroilua, läiskii äitiään tai potkii toista päin. Koiran retuuttaminen. Jotenkin sellasta moukkamaista käytöstä. Lisäksi vanhanaikaiseen rooliin yritetään istuttaa. Puhutaan jatkuvasti poikaystävistä ton ikäiselle.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juntteja