Lue keskustelun säännöt.
Oletko onnellinen?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kokoajan voi olla onnellinen, onni tulee ja onni menee, välillä myös ahdistaa ja pelottaa kovin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole onnellinen asioista, jotka elämässä eivät ole hyvin. Mutta aina jotain onneakin sentään löytää. Eikä onnellisuus muutenkaan ole joku vakio olotila, joka olisi ja pysyisi. Mutta jos elämässä ei ole ylivoimaisia asioita ja muutenkin on suht tyytyväinen, niin silloinhan sitä onneakin voi kokea.
Sitä voi miettiä