Lue keskustelun säännöt.
Onko verensokeri ok jos se on tasan 4 noin tunnin kuluttua sokeripitoisen mehun juomisesta?
Kommentit (7)
Lääkäri osannee vastata ei vauva.fi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri osannee vastata ei vauva.fi
AV tietää kaiken.
Ihmeen alhainen se on, miksi se noin alhaalla on. Toki riippuu monestakin asiasta, kuten kuinka alhaalla se oli ennen mehua. Mikä se lukema 2 tunnin päästä on?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen alhainen se on, miksi se noin alhaalla on. Toki riippuu monestakin asiasta, kuten kuinka alhaalla se oli ennen mehua. Mikä se lukema 2 tunnin päästä on?
En tiedä. Toi lukema oli noin pari tuntia varsinaisesta aamupalasta, mutta join siinä välissä mehua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eos