Mikä mielestäsi on miehen rooli perheessä?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Olla se perheen miespuolinen aikuinen.
Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan.
Miehen rooli🤣 anna mun kaikki kestää. Ei niillä ole roolia.
Olla oma itsensä, eikä vetää jotain roolia.
Tuoda rahaa pöytään, huolehtia oman osansa taloustöistä ja lasten hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Olla se perheen miespuolinen aikuinen.
Tämä. Olla vastuullinen aikuinen.
Oma mieheni on pikku hiljaa menettänyt kunnioitukseni häntä kohtaan, koska hän ei täytä tätä kriteeriä.
Laittaa tuutin täydeltä tavaraa ja hoitaa ne juoksevat asiat että katto pysyy päänpäällä.
Olen perheeni pää. Rauha säilyy ja koko perhe hyötyy. Vaimo ja lapset tyytyväisiä kun tietävät voivansa luottaa minuun.
Miehelläni on päävastuu joissakin asioissa. Hän hoitaa sähkön kilpailutukset. Pitää huolta pihasta. (Minä hankin kesäkukat ja laitan ne paikoilleen. )
Mulla on enemmän vastuuta kuitenkin kuin miehelläni.
Suurimman osan hoidamme yhdessä.
Käydä töissä, olla vaimon palveltavana ja siittää.
-ikuinen sinkkumies 😢
Mikä on sinun roolisi ihmisenä, ap?
Molempien puolisoiden vastuu on kantaa puolet arjen pyörittämisen vastuista, olla hyvä vanhempi ja hyvä puoliso.
Jos minulla olisi mies, hänen osansa olisi olla oma ihana itsensä ja rakastaa minua, kuten minäkin häntä.
Normaalissa arjessa ihan sama kuin naisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Käydä töissä, olla vaimon palveltavana ja siittää.
-ikuinen sinkkumies 😢
No, ei ole. Kysy vaikka niiltä parisuhteissa olevilta miehiltä kun et itse sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen perheeni pää. Rauha säilyy ja koko perhe hyötyy. Vaimo ja lapset tyytyväisiä kun tietävät voivansa luottaa minuun.
Mitä siis käytännössä teet? Onko sinulla enemmän vastuuta kuin vaimollasi, vai vastaako hän kuitenkin suurimmasta osasta käytännön asioista?
Olla se perheen miespuolinen aikuinen.