Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tylsä ja turvallisuus hakuinen ihminen

Vierailija
22.06.2026 |

Kaikki täällä ei halua actionia ja vuoristorataelämää.Psyykeeni voi parhaiten tavallisessa tylsyydessä ja ennalta-arvattavassa elämässä.Olen  pelokas ihminen!T:a

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä että en uskalla kuin humalassa!Siis tyypillinen suomalainen!Sori siitä jos muuta luulette!

Vierailija
2/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskushermostoni on jatkuvasti ylivirittynyt,on katsokaas neitsyt merkki nousevana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisinta on elää yksin ja sinkkuna. Miehet on vaarallisempia kuin karhut.

Vierailija
4/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallisinta on elää yksin ja sinkkuna. Miehet on vaarallisempia kuin karhut.

Minulla on hyvä mies.Onnistuin pääsemään naimisiin vieläpä nuorena 24 vuotiaana,vaikka olen näin ujo ja estynyt.Alkoholilla oli osuutta asiaan!🤗

Vierailija
5/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten Totta mutta en käytä Alkoa,a🤗

Vierailija
6/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä käytän.En silti samalla tavoin kuin vielä 20 vuotta sitten.En juo enää baareissa enkä humalahakuisesti,mutta rakastan viiniäni,jota otan lasin tai kaksi silloin tällöin.🤗T:a

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi