Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MyHeritage ja muut dna-testit - Oletteko tehneet ja kannattiko?

Vierailija
22.06.2026 |

Mietin tätä. Hiukan kiinnostaisikin, mutta sitten kuitenkin ajattelen, että onko hyödyllistä ja kannattaako? Mulla on tietääkseni hyvin selkeät perhesuhteet eli en ole etsimässä biologisia vanhempiani tai yllättäviä sisko- tai velipuolia, mutta tietysti ihan yleisesti kiinnostaisi, että jos löytyisi viitteitä esim. jostakin toisesta maasta tai jotain kaukaisia, uusia serkkuja

Kertokaa kokemuksianne!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee sen testin, saavatko kaikki sukulaiset tietää, että minäkin olen siellä? 

Eli meneekö johonkin yleiseen ja avoimeen rekisteriin tiedot, jotka jokainen haluava voi löytää?

Vierailija
2/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee sen testin, saavatko kaikki sukulaiset tietää, että minäkin olen siellä? 

Eli meneekö johonkin yleiseen ja avoimeen rekisteriin tiedot, jotka jokainen haluava voi löytää?

Menee vain niille jotka itsekin ovat siellä ja joiden kanssa tulee osuma. 

 

 

Itse löysin uusia pikkuserkkuja, ei muuta yllättävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisä löytyi ja sen takia testi tehtiinkin. Hän on edesmennyt mutta löytyi myös muita sukulaisia. Ei olla pidetty yhteyttä mutta ihan kiva tietää.

Vierailija
4/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen jotekin salata? En pidä sukuuni yhteyttä, mutta haluaisin tietää, mistä päin maailmaa sukuni on tänne tullut, vai ollaanko ihan paikallisia 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi