Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soste aloittaa koko henkilöstöään koskevat muutosneuvottelut

Vierailija
22.06.2026 |

Hallitusohjelmaa toteutetaan. Suomen pitää leikata turhia järjestötukia. Soste on jonkinlainen kattojärjestö-turhake.

 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/68928d2d-50a9-44ca-af20-10527b04c…

Mitä mietteitä näin Juhannuksen jälkeen, kun on palattu arkeen ja sorvin ääreen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turhake, ota asioista selvää.

Vierailija
2/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turhake, ota asioista selvää.

Otin selvää. Täysin turhake.

Ehkä sinulle, entäs heille jotka on vanhoja, sairaita, joiden ääni ei kuulu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeää toiminnan tehostumista havaittavissa. Ensi vuonna kaksi ihmistä tekee sen, mihin aikaisemmin tarvittiin 29 ihmistä.

Vierailija
4/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣2 saa pitää paikkansa. Kiukas ja🤔

Vierailija
5/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turhake, ota asioista selvää.

Otin selvää. Täysin turhake.

Ehkä sinulle, entäs heille jotka on vanhoja, sairaita, joiden ääni ei kuulu?

Heidän ääni kuuluu terveydenhoidon ammattilaisten kautta. Ei tarvitse olla pukuporukkaa lobbaamassa välissä jo hoidossa olevia asioita. 

Vierailija
6/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turhake, ota asioista selvää.

Otin selvää. Täysin turhake.

Ehkä sinulle, entäs heille jotka on vanhoja, sairaita, joiden ääni ei kuulu?

Verorahoilla rahoitettu lobbausjärjestö, joka ei konkreettisesti paranna ensimmäisenkään vanhan, köyhän tai sairaan elämää. Sen palkkakulut on noin sata tonnia per naama (n. 3 miljoonaa / 31 tyhjäntoimittajaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turhake, ota asioista selvää.

Otin selvää. Täysin turhake.

Ehkä sinulle, entäs heille jotka on vanhoja, sairaita, joiden ääni ei kuulu?

Ei heitä ole nytkään kuunneltu, ehkä jäljelle jäävät 4 korvaa kuulee. 

Vierailija
8/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johto sielläkin turhaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saadaan kahdelle kunnon palkat kun muut saa kenkää.

Vierailija
10/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johto sielläkin turhaa on.

Koko konkkaronkka on turhia ja tyhjäntoimittajia. Hyvällä palkalla ovat tehneet täysin turhaa työtä. Luulisi että työntekijöiden mielenterveys olisi järkkynyt kun täysin hyödyttömiä olleet vuosikymmenet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeää toiminnan tehostumista havaittavissa. Ensi vuonna kaksi ihmistä tekee sen, mihin aikaisemmin tarvittiin 29 ihmistä.

Ilmeisesti oli turhia työpaikkoja kun ei tarvita.

Hallitukseen samaa siivous, turhia avustajia ulos.

Vierailija
12/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turhake, ota asioista selvää.

Otin selvää. Täysin turhake.

Ehkä sinulle, entäs heille jotka on vanhoja, sairaita, joiden ääni ei kuulu?

Heille on liuta muita järjestöjä, jotka ajavat heidän asiaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä. Turhat pois. Oppii nämäkin jotain työttömyydestä. Ovat olleet suojatyöpaikoilla. Mitäs muuten saaneet aikaan? Näin omaishoitajana sanon että multa vietiin 250 euroa kuussa netto. Eipä taida vammaistenkaan asiat parantuneet.

Vierailija
14/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON OIKEIN!!!

 

Tuollaiset loisivat demaripaskasakit (koostuu 99% suitaan aukovista ja käsiään heiluttelevista jakkukalkkunoista) joutaakin nakata hiuksista vttuun. Mitään tuotavaa, hyödyllistä tai tarpeellista eivät ole koskaan tehneet, poislukien demariämmien elättäminen ja julkisten varojen kuppaaminen, millä on lihotettu näitä jakkukalkkunoita ja pöngätty demarisyöpää.

 

Nyt niillä on tuhanne taalan paikka alkaa elättämään tuota sakkia OMASTA PUSSISTAAN ja demarit alkaa ihan itse maksaa näille jotta saavat jatkaa paskaansa.

 

Ai, ei kelpaa vai???? Eikö se sitten ollutkaan NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN tärkeää???! Että ilmankin tullaan toimeen ja helvetin hyvin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet palkoista. Ei rivityöntekijän liksa ole lähelläkään jotain paakonttorissa istuvan johtajan liksaa!! 

Vierailija
16/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä. Turhat pois. Oppii nämäkin jotain työttömyydestä. Ovat olleet suojatyöpaikoilla. Mitäs muuten saaneet aikaan? Näin omaishoitajana sanon että multa vietiin 250 euroa kuussa netto. Eipä taida vammaistenkaan asiat parantuneet.

Sulta tullaan viemään loputkin rahat tällä menolla. Mitäs kannatat oikeistopuolueita.

Vierailija
17/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turhake, ota asioista selvää.

Otin selvää. Täysin turhake.

Ehkä sinulle, entäs heille jotka on vanhoja, sairaita, joiden ääni ei kuulu?

Ei ole kuulu ut nytkään vanhojen eikä sairaiden ääni, ei Marininkaan aikana. Suurin osa niistä miljoonista menee järjestöihmisten palkkoihin, siis veronmaksajien rahoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi