Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kohta 8v ei uskalla olla yhtään yksin kotona tai ulkona

Vierailija
22.06.2026 |

Hankala kun 8v lapsi ei uskalla käytännössä minuuttiakaan olla yksin sisällä ok-talossa tai yksin pihalla, vaikka asunut siellä koko ikänsä. Mikä avuksi? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollainen lapsi. Kyllä hän sitten ajan mittaan uskaltaa paremmin. 

Minussa on jokin peruspelko sisään kasvaneena. Aloin rohkaisutua yksinoloon vasta joskus nelikymppisenä. (Muutin lapsuudenkodista suoraan mieheni kanssa asumaan. En kestänyt asua yksin. En ymmärrä syytä.)

Vierailija
2/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Mun tyttö oli samanlainen n. 11-12 vuotiaakdi asti. Soitteli aina koulun jälkeen minulle töihin monta kertaa, se toi turvaa. Olimme yhteydessä myös viestitse. Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa pakottaminen ei. Itsekin olin tuollainen lapsi ja osa omista lapsista on samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän