Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keljuttaa jotkut lukutaidottomat ymmärtämättömät kanssa eläjät. JJätekatoksessa selkeästi jätesäiliöön kirjoitettu

Vierailija
22.06.2026 |

Muovijäte, niin eikö pursu kaikkee muuta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin suuhengittäjä tunki pahvijätteeseen laatikoita tallomatta niitä ensin litteiksi. Koko s**tanan pömpeli täynnä muutaman laatikon takia. 

Vierailija
2/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen S2 ja luuletko että osaan lukea. Syytän huonoa Suomen koululaitosta tilanteestani.

Olen nyt hylkiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapurin suuhengittäjä tunki pahvijätteeseen laatikoita tallomatta niitä ensin litteiksi. Koko s**tanan pömpeli täynnä muutaman laatikon takia. 

Tv loota on klassikko. Koko 660l pönttö täynnä yhden lootan vuoksi. 

Vierailija
4/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapurin suuhengittäjä tunki pahvijätteeseen laatikoita tallomatta niitä ensin litteiksi. Koko s**tanan pömpeli täynnä muutaman laatikon takia. 

Sama juttu täälläkin. Eräs kaveri toi remppalautansa pätkittynä yleisjätteeseen. Lisäksi kerran oli kokonainen iso grilli ahdettu jotenkin metallijätteeseen, niin että astian kansikin tönötti raollaan. Tämä tollo on vieläpä taloyhtiömme hallituksen jäsen.

Aikoinaan, kun oli vielä pyörillä olevat muovijätesäiliöt, oli joku sahannut rähjäisen nahkanojatuolinsa keskeltä kahtia ja täyttänyt kaksi tuollaista kärryä, Puolikas toiseen ja toinen siihen viereiseen. Ne oli kai juuri tyhjennetty (lehdet ja yleisroskat) joten odotteli sopivaa hetkeä ja sai ne sinne. Oli kyllä varsin näppärää, kukaan ei nähnyt.

Vierailija
5/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen S2 ja luuletko että osaan lukea. Syytän huonoa Suomen koululaitosta tilanteestani.

Olen nyt hylkiö.

Ei kasarilla päästetty luokalta, jos ei osannut lukea.