Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvila tai ravintola ilman vessaa

Vierailija
22.06.2026 |

Olen menossa Kauhajoelle, uteliaisuuttani vohvelikahvilaan. Heidän kotisivulla sanotaan: Huo.ioitha ettei ole asiakasvessaa. Raumalla myös terassiravintola jossa myydään mm olutta, mutta heilläkäön ei ole vessaa. Puskiin keskellä kaupunkia!

 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuollaisiin ravintoloihin kannata mennä. Itse olen ottanut tavaksi kiertää kaukaa ravintolat joissa ei ole wc:tä tai jotka yrittävät ulkoistaa astioiden palautuksen asiakkailleen. Sama koskee ravintoloita joissa on kassalla tippikulho tai mitään tippaamiseen viittaavaa, kierrän kaukaa.

Vierailija
2/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse nurkkaan, mäntti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuse nurkkaan, mäntti!

Olutta myyvä ravintola jossa ei ole vessaa suorastaan kerjää asiakkaidensa kusevan nurkkiin.

Vierailija
4/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakaspaikkoja on tarpeeksi vähän, ei wc:tä tarvi olla.

Vierailija
5/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakaspaikkoja on tarpeeksi vähän, ei wc:tä tarvi olla.

No sitten voin varmastikin paskantaa ravintolayrittäjän hattuun.

Vierailija
6/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakaspaikkoja on tarpeeksi vähän, ei wc:tä tarvi olla.

 

Kioskeissa ei tarvitse, mutta ennen vanhaan piti olla vessa kaikissa muissa paikoissa, joissa oli jotain ruokaa ja juoma tarjolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi