Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnon parveke menee ihan hukkaan

Vierailija
01.05.2024 |

Siellä ei voi olla kuin maksimissaan 10 minuuttia kunnes naapurin ketjupolttaja tulee savustamaan. En tajua miksei parveketupakointia voida oikeasti jo yleisesti kieltää.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tähän joku ratkaisu olemassa...

https://fi.wikipedia.org/wiki/Omakotitalo

Vierailija
2/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä näy parvekkeilla porukkaa vaikka parveketupakointi on kielletty täällä missä asun. Pitävät romuvarastona, ruman näköistä sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä todella ärsyttävää. Minua usein harmittaa, kun nykyisessä asunnossa ei ole parveketta. Ajattelen sitten, että eipähän tarvitse olla tupakansavussa.

Vierailija
4/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittakaa lisää ja pilatkaa kaikki ilo elämistä. Odottakaas kun alkaa parveketupakoinnin sijasta grillaus taas yleistymään, kyllä haisee!

Vierailija
5/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua asua omakotitalossa, kun en halua tehdä pihatöitä sekuntiakaan elämässäni eikä mulla ole sellaiseen rahaakaan.

Ap

Vierailija
6/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tupakoitsijalla on oikeus nautiskella parvekkeesta. Nättinä kevätpäivänä istuskella kaikessa rauhassa, juoda kupponen kahvia ja vetää syöpäkääryleitä. 

Vierailija
7/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee myös parveke ihan hukkaan, kun se on aina kylmä ja alhaalla pauhaa liikenne. En käytä sitä enää ollenkaan.

Vierailija
8/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä todella ärsyttävää. Minua usein harmittaa, kun nykyisessä asunnossa ei ole parveketta. Ajattelen sitten, että eipähän tarvitse olla tupakansavussa.

On teillä ongelmat. Mietin ulkona röökatessa että ei ole asukkailla mukavaa jotka asuvat röökipaikan kohdalla siinä yläpuolella juurikin. Omapa on valinta sitten muuttaa siihen asumaan. Koirat voisi kusettaa muualle kuin rapun eteen.

Vierailija
9/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos tupakoitsijat komennetaan parvekkeilta pihalle, alkaa valitus siitä että savu kantautuu lasten leikkipaikoille.

Vierailija
10/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittakaa lisää ja pilatkaa kaikki ilo elämistä. Odottakaas kun alkaa parveketupakoinnin sijasta grillaus taas yleistymään, kyllä haisee!

Minua ei grillaus haittaa eikä edes koirien haukunta. En vaan halua altistua tuolle myrkkysavulle.

Ap

Vierailija
11/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi syy miksi kerrostalokolhoosissa asuminen on kamalaa.

Vierailija
12/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kielletty. Inhottavaa ku henki salpautuu ja silmät vuotaa tupakan savun takia eikä saa nauttia omalla parvekkeella ihanasta kelistä kerranki.. Itse asun okt mutta silti olen parveke tupakointi vastainen. Riippuvaisuus on rumaa

Vierailija
13/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä ongelmat. Mietin ulkona röökatessa että ei ole asukkailla mukavaa jotka asuvat röökipaikan kohdalla siinä yläpuolella juurikin. Omapa on valinta sitten muuttaa siihen asumaan. Koirat voisi kusettaa muualle kuin rapun eteen.

Niin. Minä asun käytännössä tällaisen yhden hengen röökipaikan yläpuolella. 

Ap

Vierailija
14/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten jos tupakoitsijat komennetaan parvekkeilta pihalle, alkaa valitus siitä että savu kantautuu lasten leikkipaikoille.

Tai yläpuolella olevien asukkaiden ikkunoista sisään. Joku valittaa kun ovet käyvät ja ulkona liikkuu ihmisiä. Elämä on vaikeaksi tehty.

Vierailija
15/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän talossa röökipaikka ei ole kenenkään asunnon alapuolella, vaan n. viiden metrin päässä parkkipaikan toisella puolen. Tyytyväinen olen. Koirista samaa mieltä.

Vierailija
16/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei grillaus haittaa eikä edes koirien haukunta. En vaan halua altistua tuolle myrkkysavulle.

Ap

Itse poltan, nyt tosin ulkona mutta minua ei ole muiden ihmisten elämä haitannut koskaan. Suomi on typerien ihmisten valtio.

Vierailija
17/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joku polttaa hiton imelää ja keuhkoihin käyvää dullaa partsilla ja se tarttuu ihan kaikkialle pintoihin ja tunkeutuu asuntoon sisään se haju. Et voi pitää parvekkeen ovea auki tai ikkunoita. Ei voi vieraita pyytää kun niin järkyttävä katku. Millä näistä pääsee eroon? 

Vierailija
18/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla kielletty. Inhottavaa ku henki salpautuu ja silmät vuotaa tupakan savun takia eikä saa nauttia omalla parvekkeella ihanasta kelistä kerranki.. Itse asun okt mutta silti olen parveke tupakointi vastainen. Riippuvaisuus on rumaa

Jaa? Poltan silti.

Vierailija
19/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Minä asun käytännössä tällaisen yhden hengen röökipaikan yläpuolella. 

Ap

Ok, kiva kuulla.

Vierailija
20/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua asua omakotitalossa, kun en halua tehdä pihatöitä sekuntiakaan elämässäni eikä mulla ole sellaiseen rahaakaan.

Ap

Kukaan fiksu ei halua elää jotain mökkielämää ympäri vuoden. Kerrostalossa paras ja kesällä mökillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan