Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko olosi suhteessasi arvostetuksi?

Vierailija
22.06.2026 |

Paska olo, vaikka en ole rumimmasta enkä tyhmimmästä päästä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan asiat järjestettyä. Lähden salaisesti pois. 

Vierailija
2/8 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni liian usein bottom.

Vierailija
4/8 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on parasta. Vaikka lämpöä kaipaisikin. Ei parisuhteet onnistu, ainakaan minulla. 

Vierailija
5/8 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut, erosin. Yksin parempi mutta parisuhde vielä haaveena.

Vierailija
6/8 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä onnellisessa asemassa, että voin vastata kysymykseen myöntävästi. Aina näin ei ole ollut, ja ex-puolison epäkunnioittava ja alistava käytös sai jo itsenikin uskomaan, ettei minussa ole mitään arvostettavaa, vaikka työelämässä tilanne olikin toinen. Onneksi sain rohkeutta lähteä tuosta suhteesta. Kun sitten löysin nykyisen mieheni, oli hetken epätodellinen olo: voiko joku oikeasti arvostaa minuakin ihmisenä? Nyt meillä on pian 30 vuotta yhteiseloa takana ja ollaan edelleen onnellisia, osaltaan varmasti juurikin tuon keskinäisen arvostuksen ja kunnioittamisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä tunnen. Arvostetuksi ja rakastetuksi juuri sellaisena kuin olen.

Vierailija
8/8 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Ensimmäistä kertaa. Ihmeellistä, että sitä rakkautta, arvostusta ja hyväksyntää ollut tarjolla silloin kun olin nuori ja kaunis. Silloin kumppanit kohtelivat kuin roskaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi