Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jolla ei ole tatiointeja, deittailisitko paljon tatuoitua?

Vierailija
21.06.2026 |

?

Deittailisitko paljon tatuoitua?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Yksikin tatuointi on liikaa.

Vierailija
2/16 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin deittaillakin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että kynnys on ei-tatuoituna aika korkea. En kyllä oikein pidä tatuoinneista, ovat rumia ja jotenkin hölmöjä.

Vierailija
4/16 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin deittailla, monella hyvännäköisellä muusikolla, näyttelijällä ja urheilijalla on tatskoja.

Vierailija
5/16 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vaikka tupakoiva kuin tatuoitu

Vierailija
6/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin, että minun ja paljon tatuoidun välillä on liian suuri kulttuuriero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin riippuu tatuoinnista ja ihmisestä. Niitä tatskoja on vaan ihan liikaa jo.

Jos joku siisti ja hyvin tehty olisi miehellä, niin ei yhtään haittaa. Kuolion näköiset mustat ihoalueet ovat rumia. Oli mies tai nainen.

Kiva huomata, että nuorisolla ei juurikaan ole tatuointeja ja lävistyksiä. Uimarannalla näkee kauniita tyttöjä ja poikia joilla on puhdas iho. Nuorison keskuudessa tatuoinnit ovat aika noloja.

Vierailija
8/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten en. Mielestäni kertoo jonkinlaisesta erosta asenne- ja arvomaailmassamme, joten luultavasti ei olisi hyvä match. 

Toisaalta jos olisi aidosti hyvä tyyppi eikä tatuointi olisi mikään kamala pääkallo tai muu pelottavan näköinen, vaan joku normaali kuva, niin voisin harkita tilanteen mukaan. Lähtökohtaisesti tatuointi heikentää kiinnostustani mieheen (eivätkä minusta sovi naisillekaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin ihonsa tatoilla sotkeneen kun puhtaitakin naisia on tarjolla.

Vierailija
10/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Niitä tatuointeja on jo nyt liian monella. Se alkaa olemaan laumasielun merkki, joten ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos sen luonne on kiva eikä sellainen kuin sun

Vierailija
12/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan hyvin, kunhan ei ole naamassa. Naamatatskat on typeriä, mutta ei mua vartalotatskat häiritse. Jotkuthan on todella hienojakin, varsinkin isot kuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnin ottaminen on osoitus pahasta harkintakyvyn puutteesta. Terveysriskejä vähätellään, mutta tulevaisuus osoittaa mikä on todellisuus.

Vierailija
14/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuskin olisi paljonkaan yhteistä joten varmaan en. Toisaalta tunnen yhden täyspäisen joka itsekin pitää nuoruudessaan otettuja tatuointejaan tyhmyytenä, joten ehkä. Mulle se iho ei ole se juttu, vaan ajatusmaailma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
16/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhden kundin kanssa pientä kiinnostusta, mutta lopahti täysin näihin.


Halusi pääkallotatskan, jossa olisi ollut sarvet. Kysyin mitä tämä edustaa. Sanoi on tosi cool. Mistä kohtaa ?

Näytti jonkun kuvaa, kun silmämunat ovat mustat ja jostain tehty sarvet.


Hän haaveili naisesta , jolla olisi nännilävistykset. Kerroin näillä D kupeilla ei voi olla ilman rintsikoita.  Kuulemma käy, jos pitäisin ollessani päällä.

Homma kuivui sitten siihen.


Sanoi vielä mun ei tarvi ottaa tatskaa. Älä. Olin 30 v täyttänyt. Ei joku sarvipää sitä voikaan määrätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä