Lue keskustelun säännöt.
Se on sit joulu kohta
Kommentit (5)
Joo, harjoituskinkku sulamaan. Samoin Bandan konevehtit.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hyvää joulun odotusta ja lumen sinnekin.
Reilun puolen vuoden kuluttua alkaa päivä pitenemään.
No v i t t u niin!😕