Mynämäellä kadonnut juhannuksena 28-v. nainen
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Onko se se PYYLEVÄ nainen?
Pysytäänpä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se se PYYLEVÄ nainen?
Pysytäänpä asiassa.
No, niinhän minä pysynkin, eikö poliisi noin ilmoittanut?
Murha infossa keskustelua. Ei ole vielä löydetty
Näitä hukkaan käveleviä riittää, jotka luulevat sen jotain helpottavan, että kävelee tuonelaan.
Ainakin mtv3 uutisissa vielä ilmo että poliisi pyytää vihjeitä
Ettei olisi taas oma mies katoamisen taustalla niin kuin naapurikunnassa jokin aika sitten...
Mynämäellä on paljon susia. Taitaa olla jopa Suomen tihein susikanta.
Vierailija kirjoitti:
Mynämäellä on paljon susia. Taitaa olla jopa Suomen tihein susikanta.
Mies vai susi 🤔 Kumpi lienee todennäköisemmin?
Lähtenyt kävelemään jonnekin tien varteen, ei maalaiset kävele kuin korkeintaan postilaatikolle ellei sinne pääse autolla. Onkohan tässä kaikki ihan mitä kerrotaan tai joku on kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Lähtenyt kävelemään jonnekin tien varteen, ei maalaiset kävele kuin korkeintaan postilaatikolle ellei sinne pääse autolla. Onkohan tässä kaikki ihan mitä kerrotaan tai joku on kertonut.
Äläs nyt, kyllä me kesäisin saatetaan pieni kävelykin tehdä
Vierailija kirjoitti:
Ettei olisi taas oma mies katoamisen taustalla niin kuin naapurikunnassa jokin aika sitten...
Oma mies, joka antanut ilkeän tuntomerkin ilmeisen kauniista puolisostaan. Nousee kyllä niskavillat pystyyn tuollaisesta kuvauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei olisi taas oma mies katoamisen taustalla niin kuin naapurikunnassa jokin aika sitten...
Oma mies, joka antanut ilkeän tuntomerkin ilmeisen kauniista puolisostaan. Nousee kyllä niskavillat pystyyn tuollaisesta kuvauksesta.
Kuvaus ja ilmoitus taisi tulla isältään. On kysellyt myös kadonneen tuntevan miehen olinpaikkaa. Ko. miehelle päihdepiirit ovat luemma tuttuja kuten mahdollisesti myös kadonneelle.
Nähty viimeksi tiellä jonka ympärillä peltoa ja metsää. Onko poikennut tieltä jonnekin?