Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ovatko erilaiset ihmisetkin veronmaksajia?
15.06.2026 |
Erään puolueen mielestä, jotka vastustavat homoja yms ei yhteiskunta saisi myötämielisesti suhtautua heihin, vain heihin, veronmaksajiin?
Nuoren blondin paasausta katselin, eivät homot ole yhdenvertaisia veronmaksajia häneen nähden.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Keskusteluissa myös unohdetaan aina vanhustenkin olevan veronmaksajia.
Kummallisia vaateita Kelankin suuntaan, Kelan tuet pitäisi olla vain syntyperäisille, heteroille ja oikeistoa äänestäville.