Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vaan matkoilla on kivaa? Miksei kotona ja arjessa?

Vierailija
18.01.2012 |

Tätä miettii kevään etelänmatkoista haavaileva ja niitä surffaafa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on myös muualla ja lomalla, eikä siinä ole mitään pahaa. Meillä on kivaa aina ja kaikkialla. (Paitsi ehkä etelänmatkalla ei, mä en voi sietää kuumuutta, turpoan kuin vesi-ilmapallo...)

Vierailija
2/4 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

univelkaa, väsymystä, lasten tappelua, pelkoa potkuista ja kiroilua, kun asuminen kallistuu joka kuukausi, vaikka jo nyt asuu mahdollisimman huonomaisella alueella.



Jos matkalle pääsee, niin vähäksi aikaa unohtaa sen, että omassa elämässä ei ole mitään ilonaiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

univelkaa, väsymystä, lasten tappelua, pelkoa potkuista ja kiroilua, kun asuminen kallistuu joka kuukausi, vaikka jo nyt asuu mahdollisimman huonomaisella alueella.

Jos matkalle pääsee, niin vähäksi aikaa unohtaa sen, että omassa elämässä ei ole mitään ilonaiheita.

Onko elämässäsi mitään hyvää? Minullakin on irtisanomisuhka, asuminen kallistuu, lapset riitelevät mutta nukun hyvin ja elämä on ihanaa.

Vierailija
4/4 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

univelkaa, väsymystä, lasten tappelua, pelkoa potkuista ja kiroilua, kun asuminen kallistuu joka kuukausi, vaikka jo nyt asuu mahdollisimman huonomaisella alueella.

Jos matkalle pääsee, niin vähäksi aikaa unohtaa sen, että omassa elämässä ei ole mitään ilonaiheita.

Ulkomailla ollessa ei tarvitse vastata puhelimeen kun sukulaiset soittelevat.

Meillä on kesäisin kivaa kotonakin, mutta Suomen syksy, talvi ja kevät eivät vaan sovi minulle.