Mun tarttee vissiin hankkia silikonit, jotta voin ostaa rintsikoita!
Kiertelin tänään koko Pohjoismaiden suurimman sisämaakaupungin tissiliivivalikoiman läpi etsiessäni A75 kokoisia liivejä. Siis ihan sellaiset tavalliset t-paitaliivit olis hakusessa. Sellaiset, joissa ei ole viiden sentin pushuptyynyjä kohottamassa povea kaulan alle.
Ei löydy ei. Tästä voidaan päätellä että:
a) suurin osa naisista on minua lihavempia
b) suurin osa naisista on minua epävarmempia
Mä oon täysin sujut pienten tissieni kanssa, itseasiassa tykkään niistä tosi paljon. Mutta täytyy harkita silikoneja, jotta löytyis sopivat liivit. Pöh tätä maailmaa.
Kommentit (3)
Itse en periaatteesta osta a-kuppia, joten käytän kokoa 70B. Mulla ei tosin ole mitään geelejä tai toppauksia vastaan, mutta...
no jaa, tyttäreni katsoi kerran povekkaampaa naista avokaulaisessa paidassa ja sanoi: tolla naisella näkyy tossa viiva. Mulla ei rintojen väliin mitään vakoa jää, nimittäin ;) Lohduttavaa?
Itse en periaatteesta osta a-kuppia, joten käytän kokoa 70B. Mulla ei tosin ole mitään geelejä tai toppauksia vastaan, mutta...
no jaa, tyttäreni katsoi kerran povekkaampaa naista avokaulaisessa paidassa ja sanoi: tolla naisella näkyy tossa viiva. Mulla ei rintojen väliin mitään vakoa jää, nimittäin ;) Lohduttavaa?
Mutta niissäkin on hirmuisesti eroa. Itseasiassa ympärysmittani on 72,5 cm mikä tekee tästä liivien etsimisestä vielä pikkuisen hankalampaa, kun usein 75 cm on vähän löysä ja 70 cm liian pinkeä. Mutta vielä noin viisi vuotta sitten sopivaa kokoa löytyi ihan joka liikkeestä ja joka merkiltä. Nykyään ei enää mistään. ap
Koskakohan tämä puberteetin toinen vaihe tulee? ap