Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
hauskaa juhannusta!!!
Kommentit (5)
aloitin jo aamusta. varmaan jotkut joutuu raatamaan neljään asti töissä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hukkua voi koska tahansa. Ei sen tarvitse olla keskikesän yksinoikeus.
Voi se olla hauska tai sitten ei. Tavallinen viikonloppu jonka vietän möillä kuitenkin. Käyn aamuisin kalassa varmaan ja sitten juon ollutta, grillaan ja saunon. Kavereita tulee juhannuksena mökilleni. Pelataan krokettia varmaan myös.
Alue: Aihe vapaa
Ei nyt vielä kuitenkaan