Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Everwood tulossa 2.6 Netflixiin

Vierailija
29.05.2026 |

Vieläkö muistat 2000-luvun alun laatudraaman Everwood. Se on pian katsottavissa Netflixissä. Tuolloin 2002- sitä esitti Suomessa MTV3

 

Laatudraama riippu paljolti minkä kauden katsot. Ewerwoodin 1.kausi on kauttaikojen parhaimpia draamasarjoja, 2 kausi on tasolla hyvä. 3.kausi taso romahtaa huomattavasti ja viimeinen 4. kausi on mixaus 3 ekaa kautta. Mikä tärkeintä sarjaa saa arvoisensa päätöksn 4 kaudella tavoittaen ykköskauden tason myös päätöajaksollaan.

 

 

HUOM! TIESITKÖ. 

Sarjan yhtenä pääroolin esittäjänä nähdään erinomaisen roolisuorituksen tekevä Greogory Smith (Eprahm Brown), mutta Everwoodin jälkeen hän ei ole tehnyt mitään merkittävää roolia. Sensijan naispääosassa nähtävä Emily Van Camp (Amy Abbot) ja isossa sivuroolissa nähtävä Chris Pratt (Bright Abbot) eivät esittelyjä kaipaa. Everwood toimi heille läpimurtona toisin kuin Gregory Smithille, vaikka teki myös erinomaisen roolisuorituksen sarjassa.

 

Sarjaa ei koskaan julkaistu Suomessa jälkikäteen DVD:nä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippua. On odotettu.

Vierailija
2/15 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa isäpappa Treat Williamsin kohtalo, kuoli kolarissa -23.


Mutta ihana hyvän mielen sarja, katsoin silloin ja katson nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan katsoa, kun teininä katsoin mummun kanssa.

Vierailija
4/15 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surettaa isäpappa Treat Williamsin kohtalo, kuoli kolarissa -23.


Mutta ihana hyvän mielen sarja, katsoin silloin ja katson nyt.

Ihastuin siihen jo silloin, kun näytteli Hair-leffassa.

Ei ollut kovin pitkät hiukset, mutta oli karismaa.

Vierailija
5/15 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Netflixissä 🥳

Vierailija
6/15 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki myös yhden uransa parhaista rooleista kyseisessä sarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhden harrastuksen lopetin kesken, koska en voinut olla kotoa poissa silloin kun Everwood tulee. Muistan että joukkuekaverit tätä ihmetteli. Olen kirjoittanut tästä päiväkirjaankin pitkän merkinnän. Olin 15 tai 16v. Mulle tämä sarja oli niin elämää muuttava että kaikki muu oli toissijaista monta vuotta. Pääsin kerran viikossa pakoon elämääni, sosiaalisia tilanteita joita en osannut ja perhettä jonka osaksi en itseäni kokenut. Mietin pitkään voiko näin pyhää sarjaa edes alkaa katsomaan uudestaan, ettei pety, mutta pakkohan se on kun en muista sarjasta juuri mitään. 

Vierailija
8/15 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilyn takia tuli sarjaa teinipoikana katseltua. Oli todella kuuma tytsy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä 2000-luvun alkua. Silloin tuli älyttömästi laatusarjoja. Six Feet Under, Carnivale, Deadwood ja vaikka mita.

Vierailija
10/15 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilyn takia tuli sarjaa teinipoikana katseltua. Oli todella kuuma tytsy.

Näyttää yhtä hyvältä nykyään. Vähän pyöreämpi mutta ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin tämän näkee jostain uudestaan. Ei julkaistu ikinä DVD:nä Suomessa eikä tietääkseni ole näytetty MTV3 esityksen jälkeen Suomessa ennen tätä.

Vierailija
12/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjasta toki huomaa, että on 2000-luvun alkupuolelta, mutta vanhentunut arvokkaasti. Mitä sarjaa ehtinyt jo katsoa muutaman jakson, toimii edelleen kuten silloin vaikka uutuuden viehätystä ei ole mukana. Sitäkin enemmän nostalgiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ihmeen perus kriitikko kovistelu tarve Muropaketin toimittajalla oli lytätä Everwood ja lällätellä että minä muistan sarjan te ette.

 

Toki voi olla ihan rehti mielipide, mutta omasta mielestäni paistaa läpi ettei jutun tekijä ole perillä sarjasta. En ainakan pysty itse lainkaan varsinkaan 2 ekan kauden osalta yhtymään näkemykseen. 

 

"...sen verran sokerista Everwoodin draama on, että insuliinipiikki tai suora yhteys haimaan voi olla paikallaan sitä katsoessa."

 

Lue koko juttu:

https://muropaketti.com/elokuvat/elokuvauutiset/netflixiin-tulee-2000-l…

Vierailija
14/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu sarja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily VanCamp oli päiväunieni kohde! 🤗

 

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan