Aiemmat Au pair kaudet!! Mitä mahtaa kuulua osallistujille? Muuta keskustelua
Aiempien kausien osallistujien ig tilejä esim? Esim Irlannin kauden Adan oon löytänyt, samoin Henrietan sen lääkikseen hakuun liittyvän.
Jotenkin joistain aiemmista kausista oon tykännyt enemmän, kuten alkupään.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se oman elämänsä prinsessa?
miltä kaudelta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se oman elämänsä prinsessa?
Susa? australian kaudelta
ig tilejä;
adafilppa
jussitsau
janeofficial
matleenaemiliaa
susa4u
Mua kiinnostaisi myös.
Mitkä on ollu teidän lempi kaudet? entä osallistujista?
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se oman elämänsä prinsessa?
janita? susa?
judith_margaretha Judith on näköjään saanut lapsen viime vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se oman elämänsä prinsessa?
janita? susa?
Australian Susa.
Lempi kaudet oli Lontoo, Australia, Miami, Uusi-Seelanti ja Irlanti.
Kausista lempparit on lontoo, australia, uusi-seelanti, irlanti, malta. osallistujista en osaa sanoo
minne ne vois seuraavaks mennä? mun mielestä euroopassa jonnekin esim ranska.
Lontoon kauden Anna:
https://www.instagram.com/annastrawberryy/
Hillasta oli joskus joku lehtijuttu, että opiskellut luokanopeksi ja hänellä ainakin yksi lapsi. Ei tosin Aleksin kanssa vaan hänellä joku muu mies nykyään :D
Onkohan Talvikki mennyt naimisiin kun hänellä sukunimi vaihtunut? Opiskeli terveydenhoitajaksi
Vierailija kirjoitti:
minne ne vois seuraavaks mennä? mun mielestä euroopassa jonnekin esim ranska.
Ranska olis kiinnostava! Tai sitten vois tulla joku uus Englanti-kausi
Myöhäisherännäinen au pairisti tässä. Katsoin Marokko-kauden ja siitä sain kimmokkeen ja aloin katsoa Areenasta sarjan vanhoja kausia, pikatoistonopeudella, 1,5. Kivoja tyyppejä ja perheitä Lontoossa. Aloittelen Los Angeles-kautta.
Luin, että Hillasta on tullut ope ja äiti, jonkun muun miehen onneksi löysi sen alistavan Aleksin tilalle. Hilla on varmasti hyvä sekä opena että äitinä ja vaimona.
Lontoon kaudella on ihanan luonnollisen oloisia ja näköisiä nuoria naisia.
Malttamattomana odotan kaikkien kausien läpikäymistä. Vähän kuin lukisi jotain sarjakuvaa.
Yhdestä on tullut persu ja wannabe standup koomikko
Mikä oli se oman elämänsä prinsessa?