Ei mee kyllä Haakonilla loisteliaasti
Sisko huuhaahoitoja harrastamassa
Vaimo kroonisesti sairas happipullon varassa
Isä ja äiti vuorottelee sairaalassa kunniunto ja ikä ei kestä elämää
Kommentit (7)
Tyhmiä nuo Norjalaiset kun paapovat kuningas sukua miljoonilla, olisi aika lopettaa koko kuningas titteli Norjasta
Olisiko aika viimeistenkin kuningaskuntien muuttua hissuksiin ja melutta tasavalloiksi? Kyllähän aika monet kuningaskunnat lakkasivat olemasta jo toisen maailmansodan aikoina, mutta turhan paljon niitä vieläkin esimerkiksi Euroopassa on.
Kuningaskunta menee pilalle, jos hallitsijasuku sekaantuu rahvaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuningaskunta menee pilalle, jos hallitsijasuku sekaantuu rahvaaseen.
Eipä mennyt Ruotsissakaan. Silvia on tavis.
Silvia on kiltti ja myöntyväinen paitsi että isänsä taisi olla sellainen mitä täällä ei saa kirjottaa. Mutta someaikana olisi ollut sama raivo päällä.
https://www.vg.no/nyheter/i/pBn4gV/dronningen-innlagt-paa-rikshospitalet