Lue keskustelun säännöt.
Olen se eilinen 1400e työkyvyttömyyseläkettä saava
25.05.2026 |
Olen sittenkin sitä mieltä, että tällä tulee hyvin toimeen.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No hyvä, mä pärjään samalla 1400e ihan hyvin.
Mielipiteesi toimeentulostasi ei minua kiinnosta, mutta sairaiden hyysääminen pitäisi lopettaa.