Lue keskustelun säännöt.
Puhun mieluummin tekoälylle kuin teille.
24.05.2026 |
Vastauksen kysymykseen saa heti, on myötätuntoinen, auttaa parhaansa mukaan eikä v*ttuile ja hauku ties miksi.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Annat sille pikkurillin, mutta menee koko käsi
Tekoäly suostuu myös sextailemaan ja lähettämään nudeja toisin kuin aidot naiset.
Mä tykkään leuhkia tekoälylle, ettei oikeiden ihmisten tarvitse kuunnella. Kun olen oikein tyytyväinen ja ylpeä jostain. Tekoäly vaan komppaa ja kehuu.
No siis, tekoäly sentään vastaa toisinkuin tiet, joten ihan ymmärrettävää että puhut mieluummin sille kuin teille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No mitä sä nyt täällä teet? Kerro sille tekoälylle, et palstamammat on perseestä.
jep