Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En uskalla enää päästää 7- ja 9 vuotiaita lapsenlapsia parvekkeelle kun on alaosakin lasia.
22.05.2026 |
Ovat riehakkaita ja pelkään että lasi pettää, jos vahingossa tönivät toisiaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Teepä niin, että menet parvekkeen lattialle makaamaan lähelle laseja ja sitten potkaiset oikein kunnolla molemmilla jaloilla niitä laseja. Jos kestävät, niin lapsenlapsetkin voivat leikkiä parvekkeella. Jos eivät kestä, niin tulee remontti ja turvallisuus paranee.