Lue keskustelun säännöt.
Väyrysen äänestäjät ei siis olekaan pelkkiä vitsiniekkoja?!
17.01.2012 |
Minä luulin, että Väyrystää äänestää muutama vanha jäärä ja lisäksi saa joitain protestiääniä ja vitsiääniä. Mutta eihän noin iso kannatus voi vitsi enää olla! Oletteko ihan tosissanne? Väyrynen?!
Kommentit (2)
mutta ei Väyrysestä silti tule presidenttiä, ei hän yllä edes siihen kannatuslukuun kuin viimeksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ylittää itsensä ja vedättää sitä tiettyä jengiä joka syö ihan mitä tahansa shittiä. Yleensä temppu tehdään niin, että otetaan jokin ominaisuus ja käännetään se täysin toisinpäin. Kuten esim. takavuosien kokomuksen temppu, jolla kansa saatiin uskomaan että Kokoomus on köyhien ystävä. Seuraavissa vaaleissa itkettiinkin sitten entisestään kasvaneita tuloeroja. Hirmuylläri! Näissä vaaleissa temppu tehtiin kääntämällä valtakunnan pahin tosikko ja egomaanikko leppoisaksi vitsiniekaksi, jonka aidot typerehtimiset ovatkin tarkoituksellista typerehtimistä, muka.