Miten Jetistä ja Kaisa Liskistä tuli perseaukisia
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosten seuraukset ja tuloihin nähden liian leveä elämäntapa.
Jos raha polttaa taskussa, niin itsensä saa persaukiseksi ihan millä tahansa tuloilla.
Niiinnnköööööö....
Kaisa Pa. mutta jetillä pinkka lyönnissä ja ulosoton tavoittamattomissa !
Vierailija kirjoitti:
Kaisalla on nyt uusi rakas!
En tee mitään sillä tiedolla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kaisalla ole yli miljoona ulosotossa? Kuittaako uusi mies velat?
Otathan moukka jostain selville. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
KLEOPATRAT hävisi aina kun ne suostuu seksiin .
olik jetrokin kleopatra
Vierailija kirjoitti:
Onko Jetillä vielä sama vaimo vai erosiko nekin jo?
Vittuakos se sulle kuuluu. Vai kuuluko?
Muistissa on Kaisa Liskin suurelliset mainokset kiinteistövälityksestään ja hänen kahdesta remonttien ammattitaidotomista homoapulaisestaan, jotka osasivat liimatatapettia seinään joten kuten, mutta eivät juurikaan mitään muuta. Ennemminkin tuhosivat olemassa olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jetillä vielä sama vaimo vai erosiko nekin jo?
Vittuakos se sulle kuuluu. Vai kuuluko?
mitä se sulle kuuluu jos jotaio kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kaisalla ole yli miljoona ulosotossa? Kuittaako uusi mies velat?
Otathan moukka jostain selville. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vastaa Kaisa itse kun täällä olet ;)
Vauhtisokeus ja ehkä paine julkisuuden henkilönä esittää, että pätäkkää on ja bisnekset pyörii.
Olen aina pitänyt Jetistä, on iloinen ja sympaattinen persoona. Mutta muistan joskus 15? vuotta sitten kun oli telkkarissa se Hyvät kaupat -ohjelma, jossa Jeti, Janne Kataja ja Aki Palsanmäki tekivät kauppoja ihmisten kanssa, ja Jeti oli Jannen kanssa muistaakseni rohkein. Palsanmäki oli varautuneempi.
Mutta Jetillä ja Jannella (lelukauppa Hirviniemen kanssa konkkaan, hometalo?) jälkikäteen maksuvaikeuksia.
Rahan kanssa pitää olla vaan tarkka.
Mieti sitä moukka koko loppukesä. 🤭🤭🤭😂