Miten Jetistä ja Kaisa Liskistä tuli perseaukisia
Kommentit (51)
Ei kai oikeasti mitään tee kuin esiintyy niinkuin nyt näyttelijät esiintyy.
Yhden jutun mukaan liskon venäläinen mies seurasi sen autoa ja kun näki blondiksi värjätyn ajatteli että tyhmä ja kysyi rekkarin mukaan kuka ajaa . Meni naimaan. Siihen se rikkaus loppui .
Nöku suomiköyhien homelaatikoiden välityksestä ei tule ku ihottumaa...
KLEOPATRAT hävisi aina kun ne suostuu seksiin .
Valhemedian tukemia tyhjäntoimittajia molemmat.
Koneisto otti kaiken irti ja lopulta sylkäisi ulos. Siinä vaiheessa tuli itselle ilmi ettei taidot ja osaaminen ilman sitä riitä yhtään mihinkään. Näin se homma toimii.
Veikkaan että ovat minua rikkaampia, vaikka itsellä ei ole lainkaan velkaa.
En ole seurannut oikeastaan yhtään noita Jetro-juttuja mutta Kaisa Liski taisi aika lailla aiheuttaa itse oman tilanteensa kun ajatteli että voi tehdä ihan mitä vaan.
Liski nyt on ollut ulosotossa jo silloin kun tuli julkisuuteen.
Oikeistolaiset on ahneita ja tyhmiä. Tutkittu USA:ssa.
Rikosten seuraukset ja tuloihin nähden liian leveä elämäntapa.
Jeti otti liikaa riskejä ja Liski… no sanotaanko ei ollut fiksu
Impulsiivisuus, ahneus ja häikäilemättömyys. Ne kosahtavat aina omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rikosten seuraukset ja tuloihin nähden liian leveä elämäntapa.
Jos raha polttaa taskussa, niin itsensä saa persaukiseksi ihan millä tahansa tuloilla.
Kun kassavirrasta syö tarpeeksi pitkään, hallussa oleva omaisuus ei enää riitä uuden lainan takaukseksi. Seuraava askel on vimmainen luotonhaku, minkä jälkeen alkaa pikainen realisointi niistä kohteista, joissa velkaa on vähemmän kuin myyntituloa. Sitten korttitalo romahtaa ja velat, jotka olivat kokoajan, jäävät.
Ahneuden takia