Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullisia tuotesuosituksia. Tehdään ketju!

Vierailija
12.05.2026 |

En oikein ikinä käy s-marketissa paitsi jatkossa aina haen ainakin nämä: kik-herneet (ei kypsennetty) 1.79€ 400g

Reissumies 12kpl 1.49€

Parsakaali 0.49€ (pakaste)

Afrika tummapaahto 3.99€!!!!

Siis miten voi olla noin halpoja ja varsinkin tuo kahvi on oikeasti hyvää! Juon normaalisti kharismaa niin ei kyllä häviä. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtran halpa ketsuppi on hyvää.

Vierailija
2/18 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattimurskaa ollut helposti n 35c purkki minkä hinnan soisin jatkuvan. K-menua ja mikähän tuo olisi Prismassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xtran halpa ketsuppi on hyvää.

Sokeri on hyvää, sitähän siinä eniten taitaa olla.

Vierailija
4/18 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra hunaja, 650g hieman alle 4euroa.

Vierailija
5/18 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tra pestot 1.35€

Vierailija
6/18 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisara tervashampoo 1.59€. Iso pullo ja paremman oloista kuin hieno suomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Xtran halpa ketsuppi on hyvää.

Sokeri on hyvää, sitähän siinä eniten taitaa olla.

Tomaattisose 45 % (tomaatti: eu ja muu kuin eu (Espanja ja/tai Kiina)), vesi, inverttisokerisiirappi, sokeri, muunnettu perunatärkkelys, suola, happamuudensäätöaineet (E260, E330), säilöntäaineet (E202, E211), luontainen aromi. 

Pitäisi kieltää jollain lailla tuollainen kiinalaisista tomaateista valmistettu vesilitku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee tuotesuositus huokeaan kymmenen euron hintaan. 

Vierailija
10/18 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisara tervashampoo 1.59€. Iso pullo ja paremman oloista kuin hieno suomalainen.

Onhan se parempaa, kun tuo Pisara sisältää oikeasti tervaa, toisin kuin EHS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisara tervashampoo 1.59€. Iso pullo ja paremman oloista kuin hieno suomalainen.

Onhan se parempaa, kun tuo Pisara sisältää oikeasti tervaa, toisin kuin EHS.

Oho wau. On kyllä ällistyttävän halpa mutta laadukas.

Vierailija
12/18 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä todella iso purnukka maustekurkkuviipaleita alle kaksi euroa, ja ne ovat vielä hyviäkin.

Kilon purkki ketsuppia 73 senttiä, oikein hyvää sekin.

Vierailija
14/18 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra nakit ja xtra perna salaatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaista Maksamakkara 200 g (HK) n.0,90 €  4,50 €/kg

 

HK Herkkumaksamakkara 500 g n.2,59 €  5,18 €/kg, sama HK Herkkumaksamakkara 300 g n.2,47 €   8,23 €/kg

Vierailija
16/18 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xtra nakit ja xtra perna salaatti

perunasalaatti

Vierailija
17/18 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta tänään kotikulta-pyyhkeitä halvalla.

Vierailija
18/18 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta saa hävikkiheviä aamuisin 0,65€/kilo. Ei paha. Viimeeksi sain avokaadoja tuohon hintaan ison pussillisen. Olivat juuri sopivan kypsiä, vain kuoren väri oli tummempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä