Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pösä on nyt halpaa kesän erikoistarjouksessa, mitä enemmän käyttää sitä halvemmaksi tulee!
10.05.2026 |
Keskihinta tänään 5,10 snt ja huomenna 12,15 snt. Lisäksi special price only for you, my friend! Kuta enemmän käytät, sitä pienempi on sähkösopimuksen kiinteä maksu kilowattituntia kohden. Eikä siinäkään vielä kaikki, kuuntelepa tämä erikoistarjous! Myös verkkoyhtiö tulee reilusti vastaan, eli mitä enemmän käytät, sitä pienempi on sulakemaksu kilowattituntia kohden. Nyt kaikki sähkövehkeet punaiseksi ja kannattaa vaikka vetää roikka naapuriin jos ei saa sähkä itse kulumaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
häh?