Ketju, jossa esitämme olevamme poliitikkoja
Kommentit (24)
Kaikki on Sannan syytä! Työttömyys on Marinin syytä! Menkää töihin!
Häkkänen: Haluan tappaa rys#sät
Petsku: Nii - ja köyhät
Riikka: Nee#kerit, muslimit ja romanit
Sari: Eipäs unohdeta saukkoja, ilveksiä, joutsenia
Päivi: Just nii - ja hom#t
Nyt kaikkien on tultava mukaan talkoisiin, rahaa ei yksinkertaisesti enää ole. Meidän kaikkien on nyt yhdessä rakennettava parempaa huomista ja tartuttava päättäväisesti niihin talouden työkaluihin, jotka meillä on käytettävissämme.
Miksi pitäisi esittää mitään? Olet aika lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikkien on tultava mukaan talkoisiin, rahaa ei yksinkertaisesti enää ole. Meidän kaikkien on nyt yhdessä rakennettava parempaa huomista ja tartuttava päättäväisesti niihin talouden työkaluihin, jotka meillä on käytettävissämme.
Mutta maksakaa silti lisää veroa, koska haluan oman junan.
Eikö käy? Se tuli yllätyksenä.
Emme sittenkään valmista 500$ kultaisia Rump puhelimia emmekä aio antaa rahoja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikkien on tultava mukaan talkoisiin, rahaa ei yksinkertaisesti enää ole. Meidän kaikkien on nyt yhdessä rakennettava parempaa huomista ja tartuttava päättäväisesti niihin talouden työkaluihin, jotka meillä on käytettävissämme.
Kultapossukerhon pitää saada melkein miljardi lisää. Niiden ei tarvitse osallistua talkoisiin.
Kyllä tukia täytyy leikata, nostetaan samalla omia palkkojamme.
Hei! Olen Antti, kainaloa tuulettava aseen kanssa heiluva naamioitunut alaston puoluejohtajasi! Minä tiedän miten Suomen talousasiat korjataan! Ne korjataan laittamalla köyhät taas maksamaan rikkaiden ja keskituloisten asuntolainojen korot ja verottamalla siten loppukin ostovoima pois!
Tupakan hintaa taas nostettava, jotta saadaan verotuloja.
Toisena ihmisenä esiintyminen täyttää identiteettivarkauden piirteet.
On pelkästään julmaa politiikkaa leikata menoja vain sen takia että Valtiolla ei ole rahaa maksaa niitä menoja. Hallituksen vika että Valtio velkaantuu, lakisääteiset velvoitteet eivät tietenkään mitenkään vaikuta asiaan, ei huono kansainvälinen taloustilanne, ei metsäteollisuuden tuhoutuminen, ei korkea veroaste joka on estänyt vuosikymmenet yksityisinvestoinnit, ei aiemmin säätämäni sote jolle en miettinyt yhtään rahoitusta sitä säätäessäni. Lupaan korjata kaiken jos äänestät minua, laitan tuulemaan ja otan korkeakorkoista lainaa ja jaan sen äänestäjäkunnalleni eli työttömille ja maassa laittomasti majailevalle ulkomaalaisväestölle. Lupaan nostaa hoitajamitoituksen korkeaksi, älä kysy millä sen aion maksaa kun ei ole varaa entisiinkään. Kaiken voi tehdä aina reilummin! Velka on huonoa oikeiston sitä ottaessa ja hyvää taloudenpitoa vasemmiston sitä ottaessa!
Vierailija kirjoitti:
Toisena ihmisenä esiintyminen täyttää identiteettivarkauden piirteet.
Kuka poliitikko tällaista menisi sanomaan?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikkien on tultava mukaan talkoisiin, rahaa ei yksinkertaisesti enää ole. Meidän kaikkien on nyt yhdessä rakennettava parempaa huomista ja tartuttava päättäväisesti niihin talouden työkaluihin, jotka meillä on käytettävissämme.
Just tällaista ympäripyöreää jargonia. Hyvin oivallettu.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Olen Antti, kainaloa tuulettava aseen kanssa heiluva naamioitunut alaston puoluejohtajasi! Minä tiedän miten Suomen talousasiat korjataan! Ne korjataan laittamalla köyhät taas maksamaan rikkaiden ja keskituloisten asuntolainojen korot ja verottamalla siten loppukin ostovoima pois!
Häkkänen valitaan kokoomuksen johtoon vasta Orpon jälkeen - ei ole vielä puheenjohtaja.
- feikki vappusatasia tiedossa
- lisää vehreyttä ja bulevardeja, pikkusia kahviloita jne
- rahdataan palmuja, jotka hylätään kentälle kesän jälkeen
Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos mielenosoitukset hallituksen toimia vastaan rauhoittaa hiusten halkomiseksi osoittautunutta geneerisyyttä.
Jos siirrät jonnekin painopistettä, se tarkoittaa, että jossakin painopistettä vähän vähennetään,
Politiikka on odotusten hallintaa, ja ehkä tässä vähän epäonnistuttiin. Luotiin enemmän odotuksia kuin mitä kyetään toteuttamaan tilanteessa, jossa meidän ikärakenteemme muuttuu voimakkaasti ja palvelutarve kasvaa erittäin voimakkaasti siitä johtuen.
Mieheksi ja naiseksi hän meidät loi.