Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa esitämme olevamme poliitikkoja

Vierailija
10.05.2026 |

Vielä pitää leikata. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- feikki vappusatasia tiedossa

- lisää vehreyttä ja bulevardeja, pikkusia kahviloita jne

- rahdataan palmuja, jotka hylätään kentälle kesän jälkeen

Vierailija
22/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen Sofia, puoluejohtajasi! Edustan vihreitä arvoja ja sen vuoksi tein puolisoni kanssa avohakkuut. Tietysti metsässä oli tuholaisia jonka takia hakkuut tehtiin, unohdin vain ilmoittaa siitä metsähallitukselle (no jos olisin ilmoittanut kuten lehdistölle, niin nehän oilsivat tulleet tarkastamaan asian oikeasti). Haluan kieltää sinun autoilusi, mutta katso miten siistejä kuvia minulla on somessa koko Euroopan läpi ajamaltani roadtripiltä ja Ruisrockista! Pidän 20-vuotiaista miehistä, äänestä minua! Jos alat jotain kommentoida näistä niin se on naisvihaa ja alan huutamaan päälle maanisesti. Hyökkään hallituksen mninistereitä vastaan YLE:n toimittajan kanssa porukalla, Petteri kyllä syyttää meitä molempia ja sitten pääsen ilkkumaan somessa kun en ole itse vastuussa asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos mielenosoitukset hallituksen toimia vastaan rauhoittaa hiusten halkomiseksi osoittautunutta geneerisyyttä.

Vierailija
24/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siirrät jonnekin painopistettä, se tarkoittaa, että jossakin painopistettä vähän vähennetään,

Vierailija
25/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka on odotusten hallintaa, ja ehkä tässä vähän epäonnistuttiin. Luotiin enemmän odotuksia kuin mitä kyetään toteuttamaan tilanteessa, jossa meidän ikärakenteemme muuttuu voimakkaasti ja palvelutarve kasvaa erittäin voimakkaasti siitä johtuen.

Vierailija
26/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aah. Kauhea nautinto tulee köyhiltä leikkaamisesta. Just otettiin kaikki pois! Kyllä nyt köyhä nainen itkee hylättynä kotonaan ja lisää otetaan pois."

Vierailija
27/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lupaan Suomen kansalle, että me päättäjät saamme suomen talouden nousuun.

Vierailija
28/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostamme omia palkkioitamme 500 eurolla.

Meitä on niin vähän että se ei suomen taloutta heiluta mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi