Ketju, jossa esitämme olevamme poliitikkoja
Kommentit (28)
Hei! Olen Sofia, puoluejohtajasi! Edustan vihreitä arvoja ja sen vuoksi tein puolisoni kanssa avohakkuut. Tietysti metsässä oli tuholaisia jonka takia hakkuut tehtiin, unohdin vain ilmoittaa siitä metsähallitukselle (no jos olisin ilmoittanut kuten lehdistölle, niin nehän oilsivat tulleet tarkastamaan asian oikeasti). Haluan kieltää sinun autoilusi, mutta katso miten siistejä kuvia minulla on somessa koko Euroopan läpi ajamaltani roadtripiltä ja Ruisrockista! Pidän 20-vuotiaista miehistä, äänestä minua! Jos alat jotain kommentoida näistä niin se on naisvihaa ja alan huutamaan päälle maanisesti. Hyökkään hallituksen mninistereitä vastaan YLE:n toimittajan kanssa porukalla, Petteri kyllä syyttää meitä molempia ja sitten pääsen ilkkumaan somessa kun en ole itse vastuussa asioista.
Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos mielenosoitukset hallituksen toimia vastaan rauhoittaa hiusten halkomiseksi osoittautunutta geneerisyyttä.
Jos siirrät jonnekin painopistettä, se tarkoittaa, että jossakin painopistettä vähän vähennetään,
Politiikka on odotusten hallintaa, ja ehkä tässä vähän epäonnistuttiin. Luotiin enemmän odotuksia kuin mitä kyetään toteuttamaan tilanteessa, jossa meidän ikärakenteemme muuttuu voimakkaasti ja palvelutarve kasvaa erittäin voimakkaasti siitä johtuen.
"Aah. Kauhea nautinto tulee köyhiltä leikkaamisesta. Just otettiin kaikki pois! Kyllä nyt köyhä nainen itkee hylättynä kotonaan ja lisää otetaan pois."
Minä lupaan Suomen kansalle, että me päättäjät saamme suomen talouden nousuun.
Nostamme omia palkkioitamme 500 eurolla.
Meitä on niin vähän että se ei suomen taloutta heiluta mitenkään.
- feikki vappusatasia tiedossa
- lisää vehreyttä ja bulevardeja, pikkusia kahviloita jne
- rahdataan palmuja, jotka hylätään kentälle kesän jälkeen