Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnittelijät

Vierailija
07.05.2026 |

Mitä kuuluu ylen 2008 kuvatulle sinnittelijät sarjan perheelle? 

Mitä kuuluu sinnittelijät

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää. Pojilla oli monenlaisia diagnooseja, mutta ihanan oloisia olivat ja perheestä välittyi sellainen lämpö. Isä oli tosi kivasti ja läheisesti poikien kanssa, osoitti hellyyttä. Myös äidin asenne, että kaikki apu otetaan vastaan, eikä sillä tavalla, että "älkää tulko tänne käyttämään". Tuli jopa mieleen että vaikka on niukkaa ja näin niin tietyllä tavalla voi olla jopa parempi kasvuympäristö kuin joku uraperhe jossa lapsi pelaa omassa huoneessaan yksin ja vanhemmat paahtaa jossain. 

Vierailija
2/7 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää. Pojilla oli monenlaisia diagnooseja, mutta ihanan oloisia olivat ja perheestä välittyi sellainen lämpö. Isä oli tosi kivasti ja läheisesti poikien kanssa, osoitti hellyyttä. Myös äidin asenne, että kaikki apu otetaan vastaan, eikä sillä tavalla, että "älkää tulko tänne käyttämään". Tuli jopa mieleen että vaikka on niukkaa ja näin niin tietyllä tavalla voi olla jopa parempi kasvuympäristö kuin joku uraperhe jossa lapsi pelaa omassa huoneessaan yksin ja vanhemmat paahtaa jossain. 

Tarkoitin siis kyttäämään - ei käyttämään 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin kiinnostaisi, onhan kaikki pojat jo täysi-ikäisiä.

Vierailija
4/7 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle saisi tehdä jakson "mitä kuuluu nyt..."

Vierailija
5/7 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista löysin äidin omalla nimellään ja sieltä 2024 löytyy yhteiskuva pojista! 
Vanhemmat facen mukaan eronneet. Toivottavasti heillä kaikki hyvin, sarjassa vaikutti aivan ihanalta perheeltä keneltä ei rakkautta ole puuttunut <3

Vierailija
6/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä ei ole mitään sympaattista kun katson. Täysin elämäntaidottomia ihmisiä, ketkä asuvat kuin pellossa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi äiti kehtasi kehuskella, että jos ei kotona opeteta, niin mistä sitten oppii? Ja kuitenkin kämppä oli kaaos, vaikka kaksi aikuista päivät pitkät kotona, ruuaksi valkoista leipää, meetwurstia ja lenkkimakkaraa. Aivan järkyttävää nähtävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme